۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷

موسوی‌نژاد مطرح کرد:

انتقاد از سرعت پایین و قطعی مکرر اینترنت در استان بوشهر

انتقاد از سرعت پایین و قطعی مکرر اینترنت در استان بوشهر

دشتستان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از سرعت پائین و قطعی مکرر اینترنت در استان بوشهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت خدمات ارتباطی و تلفن همراه و ثابت در شهرستان دشتستان اظهار داشت: اینترنت و خدمات دهی تلفن همراه و ارتباط در استان بوشهر مشکلات زیادی دارد که امیدواریم مسئولان تلاش جدی برای رفع آن داشته باشند.

وی به قابلیت‌های بالای شهرستان دشتستان برای توسعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا زیرساخت‌های مورد نیاز در این شهرستان فراهم شود تا شاهد کمترین مشکلات در آن باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حالی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی 35 سال می‌گذرد ولی همچنان شاهدیم که برخی از روستاهای شهرستان دشتستان فاقد هرگونه خدمات ارتباطی هستند و این موضوع زیبنده نیست.

لزوم رفع مشکلات پست شهرستان دشتستان

وی سرعت پائین اینترنت را به عنوان یکی از مهمترین مشکلات ارتباطی در این شهرستان مطرح کرد و بیان داشت: ایجاد شبکه از سمت هرمزگان به سمت بوشهر یکی از مهمترین عوامل قطعی و سرعت پاین اینترنت است که امیدواریم شاهد رفع این مشکل با ایجاد شبکه ارتباطی از سمت استان فارس باشیم.

موسوی‌نژاد قطعی مکرر اینترنت را یکی دیگر از مشکلات زیرساختی ارتباط در استان بوشهر مطرح کرد و افزود: ساختمان مخابرات که در اثر زلزله آسیب دیده ضروری است.

وی خواستار رفع مشکلات پست شهرستان دشتستان در زمینه نیروی انسانی و ارتباطات و تجهیزات شد و افزود: امیدواریم نیازمندی‌های شهرستان دشتستان در این زمینه بیشتر توجه شود.

مطالبات مردم از پست بانک روستای سرقنات برگشت نخورده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مردم از پست بانک روستای سرقنات، تاکید کرد: بعد از فوت مسئول پست پست بانک روستای سرقنات پول مردم به آن ها برنگشته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه‌های حاکمیتی باید پاسخگو باشد و نگوید ما کاره‌ای نیستیم، بیان داشت: این مساله تبدیل به یک بحران شده و امیدواریم این مسئله حل شود تا شاهد مشکلات بیشتر نباشیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد اضافه کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد حل مشکلات ارتباطی شهرستان دشتستان و حل مشکلات اینترنت و تلفن همراه بخش های بوشکان و ارم باشیم.

مشکلات خطوط تلفن، اینترنت و ارتباطات دشتستان در نشستی مشترک با معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و برخی مسئولین استانی و شهرستانی، بررسی شد.

کد خبر 2288932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha