۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۱۹

بندرامام برنده نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ تنیس روی میز شد

بندرامام برنده نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ تنیس روی میز شد

دیدار دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری نماینده بندرامام به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت دو ماه از پایان مرحله دوره‌ای مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور، مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها عصر روز گذشته آغاز شد آنهم با حضور تنها سه تیم و انجام تنها یک دیدار.

در تنها دیدار برگزار شده در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و پتروشیمی بندرامام که به ترتیب با 18 و 13 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم مرحله دوره‌ای قرار گرفتند به مصاف هم رفتند که طی آن بازیکنان بندرامام در زمین حریف صاحب برتری شدند.

این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود پتروشیمی بندرامام به پایان رسید. این تیم در مرحله دوره‌ای مسابقات نیز موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر پتروشیمی نوری عسلویه شده بود.

دیدار برگشت دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی لیگ تنیس روی میز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مسابقات مشخص شود. در صورتیکه بازیکنان بندرامام آن بازی را حتی با نتیجه 6 بر 2 هم واگذار کنند، فینالیست مسابقات خواهند بود.

دانشگاه آزاد دیگر تیمی است که به فینال مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته است. این تیم به دلیل انصراف تله کابین گنج‌نامه همدان از حضور در نیمه نهایی، دیدار خود در این مرحله را برگزار نکرد و بدون بازی راهی فینال شد.

دیدار رفت مرحله فینال 31 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. دیدار برگشت هم 5 خردادماه برگزار می‌شود و بدین ترتیب بیست و دومین دوره مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تعیین قهرمان و نایب قهرمان  به کار خود پایان می‌دهد.

 

 

کد خبر 2289097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha