۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

جریمه 2 میلیونی برای تیم لیگ برتری تنیس روی میز

جریمه 2 میلیونی برای تیم لیگ برتری تنیس روی میز

تیم تله‌کابین گنج‌نامه همدان که از حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور انصراف داد طبق آئین‌نامه مسابقات 2 میلیون تومان جریمه نقدی خواهد شد.

داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر به آئین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در مورد انصراف تیم‌ها در میانه فصل اشاره کرد و اظهارداشت: آئین‌نامه برای این دسته تیم‌ها جریمه 2 میلیون تومانی در نظر گرفته است. ما هم همین جریمه را در مورد تیم تله‌کابین گنج نامه همدان که از حضور در نیمه نهایی مسابقات امتناع کرد، اعمال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از پایان مسابقات لیگ برتر به مسئولان تیم تله‌کابین گنج نامه را در جریان پرداخت جریمه مورد نظر قرار می‌دهیم، خاطرنشان کرد: تله‌کابین به خاطر تخلفی که مرتکب شده باید این جریمه را تحت هر شرایطی پرداخت کند در غیر این صورت از ورود این تیم به فصل آتی مسابقات لیگ برتر یا هر حضور در رقابت‌ها در هر زمان دیگری جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که "اگر همدانی به این زودی‌ها و حداقل تا چند سال آینده تصمیمی برای شرکت در مسابقات نداشته باشند و جریمه خود را هم پرداخت نکنند، چه می‌کنید"؟، گفت: اجازه نمی‌دهیم کار به این مراحل کشیده شود. اگر تله‌کابین قصد حضور در فصل آتی مسابقات را نداشته باشد از طریق مسئولان هیات همدان جریمه این تیم را پیگیری می‌کنیم.

ضرغام‌پور در پایان اعلام کرد که سازمان لیگ به دنبال این است تا رقابت‌های لیگ جوانان، امیدها، نوجوانان و نونهالان را هر چه زودتر راه اندازی کند.

کد خبر 2291105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha