۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰

مدیر ستاد اجرایی خبر داد؛

پخش رقابتهای جام جهانی کشتی در نمایشگر 100 متری!

پخش رقابتهای جام جهانی کشتی در نمایشگر 100 متری!

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران در حالی طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود که قرار است این مسابقات توسط یک نمایشگر 100 متری در محوطه پارک شهر برای علاقمندان به کشتی پخش شود.

اسداله رضایی مدیر ستاد اجرایی و سرپرست مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه سالن هفتم تیر تهران گنجایش محدودتری نسبت سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی دارد و پیش بینی می شود با ازدحام و استقبال گسترده ای از سوی علاقمندان به کشتی روبرو شویم، با هماهنگی شهردار منطقه قرار است یک نمایشگر 100 متری در روبروی سالن و در محوطه پارک شهر نصب کنیم.

وی تصریح کرد: بدیهی است این نمایشگر می تواند تمامی مسابقات جام جهانی را برای افرادی که موفق به حضور در سالن نشده اند، پخش کند که این برای نخستین بار است که چنین امکانی برای علاقمندان به کشتی مهیا و راه اندازی خواهدشد.

رضایی به زمان ورود تیمهای خارجی اشاره کرد و گفت: تیم های خارجی طبق برنامه ازفردا به نوبت وارد کشورمان خواهند شد که تدارکات لازم برای اسکان و ترانسفر آنان اندیشیده شده است.

مدیر ستاد اجرایی و سرپرست مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در خاتمه خاطر نشان کرد: نشست های هماهنگی هر روز در حال برگزاری است که امیدواریم در نهایت میزبان خوبی برای این رقابتهای بین المللی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر گروه بندی رقابتهاي جام جهانی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

گروه یک:
روسیه- مجارستان- آمریکا- ترکیه- قزاقستان

گروه دو:
کره جنوبی- ارمنستان- آذربایجان- ایران- فنلاند

کد خبر 2289373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha