۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

با حضور ستارگان المپیکی؛

بازگشت شور و هیجان به اردوی فرنگی کاران/ شمارش معکوس تا جام جهانی

بازگشت شور و هیجان به اردوی فرنگی کاران/ شمارش معکوس تا جام جهانی

تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی طی دو روز گذشته در حالی پیگیری می‌شود که بازگشت مردان طلایی المپیک و عنوان داران جهان شور و هیجان قابل توجهی به خانه کشتی بخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تمرینات فرنگی کاران اردونشین که آخرین مراحل آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی تهران را پشت سر می‌گذارند، صبح امروز حمید سوریان و امید نوروزی در کنار دیگر نامداران تیم ملی همچون طالب نعمت پور، سعد عبدولی و حبیب‌‎الله اخلاقی تمرینات مرور فن را زیر نظر ناصر نوربخش و کادر فنی جدید تیم ملی برگزار کردند که این تمرین حال و هوای متفاوت و امیدوارکننده‌تری نسبت به روزهای گذشته داشت.

در تمرین صبح امروز فرنگی کاران که بیشتر به مرور فن و تمرینات سبک اختصاص داشت، روحیه و انگیزه بالای فرنگی کاران برای کسب افتخار در رقابتهای جام جهانی کاملا مشهود بود و به وضوح مشاهده می‌شد، فراز و فرودهای کشتی فرنگی رو پایان است.

اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی طبق برنامه در تمرینات عصر امروز نیز مرور فن را در دستور کار دارند که باید زیر نظر ناصرنوربخش به عنوان سرمربی و سعید شیرزاد و مهرداد اسفندیاری‌فر به عنوان مربی پشت سر بگذارند.

یکی از نکات جالب توجه تمرینات دو روز گذشته فرنگی کاران، غیبت قاسم رضایی دیگر مرد طلایی المپیک در خانه کشتی است که گویا وی با توجه به حضور تمامی نامداران این رشته در اردوی تیم ملی ترجیح داده فعلا در تمرینات حضور نیابد.

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه با حضور 10 تیم برتر دنیا در سالنشهدای هفتم تیر برگزار می‌شود.

کد خبر 2288555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha