۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

حسن بابک در گفتگو با مهر:

توقعات باید با توجه به اتفاقات اخیر کشتی فرنگی باشد

توقعات باید با توجه به اتفاقات اخیر کشتی فرنگی باشد

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در رقابتهای جام جهانی گفت: توقعات از کشتی فرنگی و کسب نتایج مطلوب باید با توجه به اتفاقات اخیر و یک هفته افت و خیز در اردوی تیم ملی بوجود آید.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در هفته های پایانی تمامی اردونشینان تیم ملی را دور هم جمع کنیم، اما باید قبول کرد که همان یک هفته تعطیلی اردو و غیبت بسیاری از نامداران تیم ملی در خانه کشتی تاثیرات خود را خواهد داشت ونمی توان بدون در نظر گرفتن این اتفاقات، توقع زیادی از تیم ملی داشت.

وی تصریح کرد: البته ما از همان ابتدا با هدف رسیدن به فینال و قهرمانی به میدان می رویم و مطمئن باشید برای رسیدن به این خواسته از تمام توان استفاده خواهیم کرد. هر چند اگر این اتفاق نیز نیافتاد باید به کسب نتایج مطلوب در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی امیدوار باشیم چراکه هدف اصلی ما این میادین پیش رو است.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی افزود: کادر فنی و فرنگی کاران اردونشین طبق برنامه های مشخصی در حال گذراندن آخرین مراحل تمرینات خود هستند و ما نیز در حد توان از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آرامش به اردوی تیم ملیدریغ نکرده ایم. امیدواریم این اقدامات جواب دهد و با سربلندی از رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 تهران خارج شویم.

بابک در خاتمه با اشاره به اعلام لیست نهایی فرنگی کاران ملی پوش گفت: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام جهانی تا ظهر امروز نهایی و منتشر می شود که ما سعی می کنیم از تمام داشته های خود که آمادگی و شرایط لازم برای حضور در این پیکارها را دارند بهره ببریم.

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2014 روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه با حضور 10 تیم برتر جهان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
 

کد خبر 2289319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha