۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸

گزارش تمرین ملی‌پوشان؛

سومین تمرین فرنگی‌کاران بدون المپیکی‌ها/ فضای متفاوت اردوی تیم ملی

سومین تمرین فرنگی‌کاران بدون المپیکی‌ها/ فضای متفاوت اردوی تیم ملی

سومین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از اتفاقات چند روز اخیر در حالی صبح امروز با حضور 28 فرنگی کار برگزار شد که غیبت سه مرد طلایی المپیکی کشتی ایران کاملا محسوس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه 28 فرنگی کار در خانه کشتی سومین تمرین آمادگی خود برای حضور در رقابتهای جام جهانی تهران را برگزار کردند که ناصر نوربخش سرمربی جدید و سعید شیرزاد یکی از اعضای کادر فنی این تمرینات را زیر نظر داشت.

فرنگی کاران ساعت 11 روی تشک حاضر شدند و به میان داری داوود اخباری تمرینات سبک و گرم کردن را آغاز کردند. یکی از نکات قابل توجه تمرینات صبح امروز حضور بشیر بابا جان زاده یکی از مردان المپیکی کشتی فرنگی ایران در این تمرینات بود که از شب گذشته به جمع اردونشینان ملحق شده بود.

فرنگی کاران پس از گرم کردن که حدود 30 دقیقه به طول انجامید با نظر ناصر نوربخش تمرین در خاک را شروع کردند که در تایم های مختلف تقسیم بندی شده بود. جو و فضای تمرین فرنگی کاران در خانه کشتی در غیبت محمد بنا و همکارانش کاملا با چند روز پیش متفاوت است ولی اردونشینان کم کم در کش و قوس تمرینات به آن شرایط روحی و روانی مطلوب خود نزدیک تر می شود.

بعد از 10 دقیقه تمرین در خاک که به صورت انفرادی برگزار شد نوبت به تمرینات دو به دو و سرشاخ شدن فرنگی کاران رسید که انجام فنون بالا و زیر کتف زدن سرعتی در تایم های 10 و 25 ثانیه ای انجام شد.

ناصر نوربخش سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه تمرینات اعلام کرد سعید عبدولی و حبیب الله اخلاقی دیگر نفرات المپیکی ما همراه با مهرداد اسفندیاری فر مربی تیم در راه بازگشت به خانه کشتی هستند که تا عصر امروز به جمع ما ملحق می شوند.

تاکنون 28 فرنگی کار در خانه کشتی حضور یافته اند که فقط حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی و همچنین طالب نعمت پور به اردو نیامده اند. طبق برنامه تیم ملی عصر امروز استراحت خواهد داشت، صبح فردا تمرینات ایستگاهی با کش و طناب و آدمک را در دستور کار دارد و عصر فردا نیز فرنگی کاران به استخر و سونا خواهند رفت.

دکتر امیر ساسان پزشک تغذیه تیم ملی نیز در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان گفت: هنوز لیست نهایی ملی پوشان رقابت های جام جهانی تهران به من ارائه نشده و به محض ارائه این لیست و شناخت فرنگی کاران ملی پوش کار کنترل وزن و تغذیه آنان به طور جدی تر تا زمان برگزاری جام جهانی آغاز خواهد شد.

فرنگی کاران در اواسط این تمرینات به اجرای فنون بالا و به طور کلی مرور فن پرداختند و طبق نظر کادر فنی فشار زیادی را به خود وارد نمی کنند.

کد خبر 2285291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha