۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷

در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور؛

نمایندگان فوتسال استان مرکزی به یک برد و یک مساوی رضایت دادند

نمایندگان فوتسال استان مرکزی به یک برد و یک مساوی رضایت دادند

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: نمایندگان استان مرکزی به یک برد و یک مساوی، هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال کشور را پشت سر گذاشتند.

محمدرضا غفاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال کشور با مصاف استقلال سهند مرکزی مقابل پولاد گستر بروجرد و سن ایچ ساوه مقابل آذرخش بندرعباس پیگیری شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها تیم استقلال سهند مرکزی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد میزبان تیم پولاد گستر بروجرد بود، گفت: نماینده استان در پایان این دیدار با نتیجه سه بر صفر مهمان خود را شکست داد.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: تیم استقلال سهند مرکزی با این پیروزی در مکان سوم گروه دوم (شمال غرب) قرار دارد.

غفاری تیم استقلال سهند مرکزی هفته آینده استراحت دارد، اظهار کرد: نماینده استان دوم خرداد ماه درقالب هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور به مصاف تیم شهدای سردشت می رود.

سن ایچ ساوه همچنان صدر نشین لیگ دسته دوم فوتسال کشور

وی با بیان اینکه در این هفته تیم سن ایج ساوه دیگر نماینده استان مرکزی به مصاف آذرخش بندرعباس رفت، اضافه کرد: در این دیدار نماینده استان با نتیجه تساوی یک به یک رضایت داد.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی ادامه داد: تنها گل تیم سن‌ایچ ساوه را حمید طاهری به ثمر رساند و محمد حسینی‌نژاد نیز برای تیم مقابل گلزنی کرد.

 غفاری با بیان اینکه تیم سن‌ایچ ساوه با نه امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، تصریح کرد: این نماینده استان در هفته بعد استراحت می‌کند و دوم خرداد در ساوه میزبان تیم جهان‌نژادیان آبادان خواهد بود.
 

کد خبر 2289531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha