۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۸

دوراول مسابقات جام دوحذفی فوتبال دلیجان اعلام شد

 دوراول مسابقات جام دوحذفی فوتبال دلیجان اعلام شد

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: دور اول مسابقات جام دوحذفی فوتبال دلیجان با معرفی برندگان اعلام شد.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این رقابت ها که با حضور شش تیم در دلیجان در روز گذشته برگزار شدو استقلال و پرسپولیس با یکیدگر مصاف کردند.

وی با بیان اینکه در این رقابت استقلال با نتیجه چهار بر یک پرسپولیس را شکست داد، گفت: در این بازی ها مسعود استیری ( دو گل)، علیرضا احمدی و فرزاد دلاوری استقلال هر کدام یک برای استقلال و امیرحسین صادقی تنها گل پرسپولیس را به ثمر رساندند.

عقاب قالهر، شاهین نوین راوه را شکست داد

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی همچنین از رقابت عقاب قالهر و شاهین نوین راوه خبر داد و اظهار کرد: در این رقابت نیز با نتیجه هفت بر پنج به نفع عقاب قالهر به پایان رسید.

غفاری ادامه داد: این بازی در وقت قانونی به تساوی دو به دو رسید و در پایان وقت اضافی دوتیم سه به سه مساوی شدند.

وی اضافه کرد: تیم عقاب قالهر در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو برنده شد ودر پایان با نتیجه هفت به پنج پیروز میدان شد.

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: گلزنان این رقابت در تیم عقاب قالهر محمدسهرابی (2گل)، مهدی آقاخانی و برای تیم شاهین نوین راوه سعیدسلیمانی، یداله رفیعی زاده و غلامحسین اکبری بودند.

شاهین راوه پیروز میدان شد

غفاری با اشاره به اینکه در مصاف شاهین راوه و پاس نیز شاهین راوه با نتیجه دو بر یک پیروزی را از آن خود کرد، افزود: در این رقابت جوادشریفی و ابوالفضل شریفی برای تیم شاهین راوه و جعفرشعبانی برای تیم پاس گلزنی کردند.

کد خبر 2296471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha