۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱

بازیگر «انقلاب زیبا» از نقش‌‌اش می‌گوید/ بازگشت از آمریکا و افشای یک قتل

بازیگر «انقلاب زیبا» از نقش‌‌اش می‌گوید/ بازگشت از آمریکا و افشای یک قتل

بازیگر نقش زیبا در سریال «انقلاب زیبا» که هم اکنون در حال تصویربرداری است درباره خصوصیات این نقش و شخصیت زیبا که از یک خانواده مرفه است و اتفاقاتی که در طول داستان برایش رخ می‌دهد، سخن گفت.

آزاده صمدی درباره نقش خود در سریال «انقلاب زیبا» که قرار است فصل اول آن قبل از جام جهانی روی آنتن شبکه یک برود به خبرنگار مهر گفت: انقلاب در این سریال نوعی ایهام دارد و فضایی که سریال دارد در دوره معاصر اتفاق می‌افتد و نگاهی هم به گذشته دارد.

وی ادامه داد: زیبا دختری است که پدرش در آمریکا زندگی می‌کرده است و بعد از سال‌ها از آمریکا بازمی‌گردد و درگیر جریان قتلی می‌شود که اتفاقاتی را در طول داستان شکل می‌دهد. زیبا محوریت این قصه را تشکیل می‌دهد و انقلابی که در نام سریال مطرح می‌شود بیشتر به تحول روحی در خود زیبا اشاره دارد.

بازیگر سریال «راه بی پایان» درباره نقش خود در این سریال و ویژگی‌های شخصیت زیبا بیان کرد: چندان نمی‌توان درباره این شخصیت صحبت کرد و من بیشتر ترجیح می‌دهم خود مخاطبان نقش را ببینند. با این حال زیبا دختر مقاومی است که با شرایطی که در طول زندگی‌اش برایش اتفاق می‌افتد کنار می‌آید. او از خانواده مرفهی است که اعتقادات و مدل فکری خودش را دارد.

صمدی در ادامه درباره داستان سریال بیان کرد: اینها کلیاتی از کار است و من تنها چیزی در حدود هشت قسمت از فیلمنامه را خواندم. باقی سریال و ذهنیتی که از شخصیت و داستان دارم در حد طرح است.

این بازیگر که سال گذشته با فیلم‌های «طبقه حساس» و «سیزده» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت در این باره گفت: بازی در «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی تجربه بسیار خوبی برایم بود. همیشه دوست داشتم با آقای تبریزی کار کنم. در این کار اکثر بازیگران تئاتری بودند و ما در اتودها به این نتیجه می‌رسیدیم که باید برای نقش‌های خود چگونه پیش برویم.

وی درباره حضور خود در «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی نیز گفت: من بازی در نقش‌های مختلف را دوست دارم از بازی در این دو کار متفاوت هم بازخوردهای خوبی گرفتم البته فکر می‌کنم خیلی نمی‌توان بین کارهای مختلف و ژانرهای مختلف مقایسه کرد با این حال حضور در نقش‌های متفاوت را دوست دارم.  

مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به تهیه‌كنندگی رامین عباسی‌زاده و كارگردانی بهرنگ توفیقی دوم اردیبهشت امسال كلید خورد و قرار است پخش فصل اول آن پیش از جام جهانی در اوایل خرداد ماه از شبکه یک به صورت شبانه آغاز شود و فصل دوم آن نیز پس از ماه رمضان روی آنتن رود.

کد خبر 2290050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha