۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

کمالی‌نژاد در گفتگو با مهر:

سایه اتفاقات پیش از انقلاب در زندگی شخصیت‌های «انقلاب زیبا» دیده می‌شود

سایه اتفاقات پیش از انقلاب در زندگی شخصیت‌های «انقلاب زیبا» دیده می‌شود

علیرضا کمالی‌نژاد بازیگر نقش حامد در «انقلاب زیبا» که پخش آن از روز شنبه 18 مردادماه در شبکه یک آغاز می‌شود، تأکید کرد: سایه اتفاقاتی که قبل از انقلاب رخ داده و افرادی که آن زمان بودند، در زندگی زیبا و حامد دیده می‌شود.

علیرضا کمالی نژاد بازیگر نقش حامد در سریال «انقلاب زیبا» درباره حضور در این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار مهر گفت: من نقش حامد پسر جوانی را بازی می‌کنم که در کنار نامزد خود زیبا در حال تدارک عروسی خود هستند اما با برگشت پدر زیبا از خارج کشور دچار یک سری مشکلاتی می‌شوند.

وی افزود: گذشته افراد خانواده آنها موجب می‌شود تا این مشکل در زندگی آنها رخ دهد. سایه اتفاقاتی که قبل از انقلاب رخ داده و افرادی که آن زمان بودند، در زندگی زیبا و حامد دیده می‌شود.

کمالی نژاد یادآور شد: حامد در این سریال جوانی است که اعتقاداتی مذهبی دارد و پای آن‌ها هم ایستاده است و با مادر خود زندگی می‌کند. حامد اختلاف فرهنگی با همسر خود دارد که آن را نادیده گرفته اما این اختلاف به مرور خود را نمایان می‌کند.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: آخرین لوکیشنی که در آن تصویربرداری داشتیم، خانه حامد و مادر او است و روند قصه بسیاری از شخصیت‌های اصلی داستان را به این خانه می‌کشد و اتفاقاتی هم در این خانه رخ می‌دهد.

آغاز پخش «انقلاب زیبا» از شنبه 18 مرداد

پخش سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده از فردا شنبه 18 مرداد ساعت 22:15 در شبکه یک آغاز می‌شود.

بیش از 80 درصد تصویربرداری در لوكیشن‌هایی چون نظام آباد، بیمارستان پیامبران،‌ دو منزل اصلی قصه در كامرانیه و شریعتی و... انجام شده و کار گروه در دو خانه آخر همچنان ادامه دارد.

تدوین همزمان سریال را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و موسیقی را نیز امیر توسلی می‌سازد. محمدرضا علیمردانی ترانه تیتراژ سریال را  می‌خواند و در بخش‌هایی از مجموعه نیز دكلمه خوانی خواهد داشت.

 بخش هایی از تصویربرداری این سریال مربوط به 35 سال پیش است كه در فلاش بک روایت می‌شود و قرار است با ساخت دكور در لوكیشن داخلی ضبط شود.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، فریبا كوثری، مجید مظفری، علیرضا كمالی، شقایق فراهانی، مجید واشقانی، نوش آفرین رحمانی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی، كیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر و... در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: زیبا و حامد به تازگی ازدواج كرده اند و زندگی آرامی را سپری می‌كنند. طولی نمی كشد كه بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها موجب یادآوری خاطره و ماجرای تلخی كه سال‌ها قبل روی داده می‌شود. مسئله ای كه خانواده ها را به مرز از هم پاشیدگی می‌رساند. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد كه زندگی همه را تهدید می‌كند.

این سریال حدود 25 قسمت خواهد داشت و در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبكه یک تولید می‌شود.

کد خبر 2345449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha