۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

حسن بابک در گفتگو با مهر:

ایران برای قهرمانی کار سختی پیش رو دارد/ احتمال اعمال نفوذ روس ها

ایران برای قهرمانی کار سختی پیش رو دارد/ احتمال اعمال نفوذ روس ها

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی پس از پیروزی تیم ایران برابر ارمنستان و در آستانه رویارویی با تیم روسیه در فینال رقابت های جام جهانی گفت: کشتی گیران ما برای کسب قهرمانی کار سخت و حساسی را برابر تیم روسیه پیش رو دارند.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از عملکرد تمامی بچه ها در چهار مسابقه قبل راضی هستم ولی باید به این نکته توجه داشت که کشتی گرفتن با روس ها آن هم در فینال جام جهانی حال و هوای متفاوتی با دیدارهای قبلی دارد. ما برای کسب قهرمانی همچنان کار سخت و نفسگیری را پیش رو داریم و نباید هم اکنون خود را قهرمان این پیکارها بدانیم.

وی افزود: متاسفانه از گوشه و کنار خبر رسیده که مسئولان فدراسیون کشتی روسیه همچنان در صدد اعمال نفوذ در سیستم داوری هستند و من مطمئنم آنها می توانند در این امر موفق شوند چرا که روس ها پیش از این نیز ثابت کرده اند که تخصص و تبحر خاصی در اینگونه مسائل داشتند.

وی ادامه داد: به همین دلیل ما عصر امروز در دیدار فینال علاوه بر کشتی گیران روسیه، باید با داور، قاضی و مسائل بیرون تشک هم بجنگیم و بهانه ای برای اعمال نفوذ و ناداوری به آنها ندهیم.

بابک خاطرنشان کرد: ما در دیدار با ارمنستان به برخی از ملی پوشان اصلی خود استراحت دادیم و از هم اکنون در حال آماده سازی روحی و روانی بچه ها برای فینال هستیم. ما باید در این دیدار سرنوشت ساز هر چه در توان داریم رو کنیم تا جام قهرمانی را به ایران بازگردانیم. اما باید قبول کرد که رسیدن به این هدف بزرگ و مهم کار بسیار سخت و دشواری است.

دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی کشتی فرنگی ساعت 16 امروز در سالن هفتم تیر تهران آغاز بکار خواهد کرد.

کد خبر 2292188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha