۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۶

آندرانیک تیموریان:

بازی‌های تدارکاتی ما را هماهنگ‌تر می‌کند/ رسانه‌ها یار دوازدهم تیم ملی هستند

بازی‌های تدارکاتی ما را هماهنگ‌تر می‌کند/ رسانه‌ها یار دوازدهم تیم ملی هستند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه شرایط این تیم در اردوی اتریش مساعد است، گفت: بازی‌های تدارکاتی کمک می‌کند هماهنگ‌تر شویم و در جام جهانی، با قدرت فوتبال خوبی ارائه کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، آندرانیک تیموریان در مورد شرایط اردوی تیم ملی در اتریش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی خوبی است و شرایط مساعدی برای تمرینات ملی پوشان وجود دارد ولی متاسفانه هنوز بازیکنان تیم ملی به صورت کامل به اردو نیامده‌اند.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، ادامه داد: مطمئنا بعد از آمدن همه بازیکنان و کامل شدن ترکيب تیم ملی شزایط ایده‌آل خواهد شد. بازیکنان در حال آمدن و اضافه شدن هستند؛ باید بازیکنان زودتر به تیم ملحق شوند تا بتوانیم هماهنگ‌تر تمرین کنیم و به اهداف سرمربی تيم ملی که در این اردو برسیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بازی‌های تدارکاتی تيم ملی در اردوی اتریش تاکید کرد: همیشه بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی موثر بوده و در چهار ماه گذشه بازی تدارکاتی نداشتیم و تنها بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها را پشت سر گذاشتیم که برای ما حکم بازی دوستانه را داشت. این بازی‌ها کمک می‌کند هماهنگ‌تر شویم و در جام جهانی، با قدرت فوتبال خوبی ارائه کنیم.

وی بازی‌های جام جهانی را اينگونه ارزیابی کرد: تیم‌های همگروه ما همه خوب هستند. من فقط تجربه بازی با تیم ملی بوسنی را دارم و مقابل نیجریه و آرژانتین بازی نکرده‌ام و نسبت به بازیکنان این دو تیم شناخت نسبی دارم. اما این را می‌دانم اکثر بازیکنان آنها در اروپا بازی می‌کنند و تیم‌های قدرتمندی هستند و امیدوارم بتوانیم بهترین بازی‌های‌مان را انجام دهیم.

تیموریان در ادامه در مورد همراهی رسانه ها و مردم با تيم ملی افزود: رسانه یار دوازدهم تیم ملی ایران بوده و هستند و امیدوارم مانند گذشته حامی تک تک بازیکنان تیم ملی باشند زیرا جام جهانی یک واقعه بزرگ جهانی است و نیاز به حمایت همه و بخصوص رسانه‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر جام جهانی برای بازیکنان جوان تیم ملی اتفاق خوبی است و می‌تواند با نمایش خوب اين بازیکنان شاهد حضور بیشتر بازیکنان ایرانی در ليگ‌های بزرگ دنیا باشیم زیرا یکی از راه‌های پيشرفت تیم‌های ملی کشورهای مختلف حضور بازیکنان آنها در ليگ‌های معتبر است.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص انتقال تجربه به بازیکنان جوانتر تيم ملی گفت: تا جایی که بتوانم و اگر بازیکنی از من بپرسد حتما اين کار را خواهم کرد اما خودم هنوز باید تلاش بیشتری داشته باشم تا بتوانم به تجربیات خودم اضافه کنم زیرا لحظه به لحظه فوتبال جا برای پيشرفت دارد و باید از هر زمانی برای تجربه اندوزی استفاده کرد.

کد خبر 2292218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha