۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

اوسیانو کروز:

نمی‌توان در فوتبال ضمانتی برای نتیجه داد/ بازیکنان به سطح دلخواه نرسیده‌اند

نمی‌توان در فوتبال ضمانتی برای نتیجه داد/ بازیکنان به سطح دلخواه نرسیده‌اند

مربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی، نخستین مسابقه است. وی همچنین گفت: در فوتبال نمی‌شود ضمانتی به نوع نتیجه داد اما همه توانمان را به کار می‌کیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اوسیانو کروز درباره شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی ایران در اردوی اتریش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی آفریقای جنوبی به بهترین شکل ممکن برگزار شد و هم اکنون بازیکنان تمرینات خود را در اتریش پیگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: بررسی شخص من از وضعیت اردو این است که بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارند و به آمادگی مطلوب می‌ رسند. ضمن اینکه در آفریقا بیشتر تمرکزمان روی تمرینات بدنسازی بود اما در اتریش تمرینات جسمانی، سازماندهی و تاکتیکی را نیز انجام می‌دهیم تا به شرایط مطلوب برای حضور در رقابتهای جام جهانی 2014 برسیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران شرایط آماده‌سازی تیم ایران را برای جام جهانی 2014 برزیل خوب ارزیابی کرد و افزود: از نظر من شرایط حال حاضر ایران مطلوب و خوب بوده است. واقعیت این است این تیم پیشرفت خوبی داشته اما هنوز بازیکنان به سطح دلخواه که مورد انتظار کادر فنی تیم ملی است، نرسیده‌اند و با تلاش آنها که در تمرینات شاهد آن هستيم، در فرصت باقيمانده به اين مرز آمادگی خواهند رسید.

کروز که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در خصوص عملکرد بازیکنان در اردوی تدارکاتی خاطرنشان کرد: به طور قطع من و کادر فنی تیم ملی، از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. بازیکنان هر آنچه که در توان دارند، را به اجرا می‌گذارند و ما هدفمان روند رو به رشد این ملی‌پوشان است. معتقدم بازیکنان بالای صددرصد تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا عملکرد مطلوبی داشته باشند.

وی در مورد رقابتی که بین بازیکنان در اردو وجود دارد، تاکید کرد: از بعد رقابتی بازیکنان با یکدیگر رقابت جدی و تنگاتنگی دارند. خوشحالم بازیکنان با جدید تمرینات خود را برای حضور در جام جهانی با جدیت پیگیری می‌کنند. ما از 28 بازیکن حاضر در اردو باید 23 نفر را انتخاب کنیم اما اکنون ملی‌پوشان در شرایط خوبی هستند و معتقدم این رقابت بین فوتبالیست‌ها، عمکرد آنها را به سطح بالایی می‌برد و به بازیکن خوبی تبدیل می‌شوند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص سخت‌ترین دیدار ایران در جام جهانی گفت: نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشورها دیدار اول سخت‌ترین مسابقه است. هماهنطور که می‌دانید در فوتبال نمی‌شود ضمانتی به نوع نتیجه داد اما همه توانمان را به کار می‌کیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 

کد خبر 2292831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha