۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰

حسین ماهینی:

بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی محک جدی می‌خورند

بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی محک جدی می‌خورند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد دیدارهای دوستانه کمک بسزایی برای رشد و ارزیابی بازیکنان تیم ملی می‌کند و آنها در این بازی‌ها به خوبی محک می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ماهینی در خصوص اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط این اردو مطلوب است. امکانات، اسکان و تمامی چیزهایی که مربوط به تیم ملی بوده، در بهترین نحو ممکن در اختیارمان قرار گرفته است.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: تمریناتی که در این اردو زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنیم، فشرده و سخت است. درگذشته نه در تمرینات باشگاهی و حتی نه در تمرینات تیم ملی، چنین تمریناتی را ندیده بودم و معتقدم در سطح بالایی این اردو در حال برگزاری است.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی و حضور در جام جهانی، افزود: بدون شک دیدارهای دوستانه کمک بسزایی برای رشد و ارزیابی بازیکنان تیم ملی می‌کند و آنها در این بازی‌ها به خوبی محک می‌خورند. کادر فنی با محک خوردن ملی‌پوشان، پی به نقاط ضعف و قوت تیم می‌برند.

ماهینی در پایان گفت: حضور در جام جهانی نیز معتقدم آرزوی هر بازیکنی است که در این فستیوال بزرگ جهان شرکت کند. ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و امیدوار هستیم که در این بازی‌های مهم حضور داشته باشیم.
 

کد خبر 2292856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha