۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

سعید معروف:

ارتباط خوب کواچ با بازیکنان انگیزه آنها را بالا برده است

ارتباط خوب کواچ با بازیکنان انگیزه آنها را بالا برده است

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ارتباط خوب اسلوبودان کواچ با بازیکنان انگیزه آنها را بالا برده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف اظهار داشت: با وجود اینکه کواچ از روز مسابقه با استرالیا به تهران رسید و تا دیروز نتوانستیم پیش از سفر به بلغارستان تمرین جدی در کنار او برگزار کنیم، ارتباط خوبی با بازیکنان هم از نظر روانی و هم از نظر کاری برقرار کرده است.

وی ادامه داد: این ارتباط باعث بالا رفتن انگیزه ملی‌پوشان شده است. مسابقات تدارکاتی پیش رو هم بهترین راه برای رسیدن ملی‌پوشان به هماهنگی بیشتر با سرمربی جدید در آستانه آغاز لیگ جهانی است.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره تمرینات بدنسازی گفت: تاکید کارلو ساتی در بدنسازی این است که فقط حرکاتی انجام دهیم که مختص والیبال است و مهمتر از همه اینکه تاکید زیادی روی آسیب ندیدن بازیکنان دارد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت‌های تیم ملی ایران بدون ولاسکو هم ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: قطعا تمام کارشناسان و کسانی که شناخت حرفه‌ای از والیبال دارند اعتقاد دارند که موفقیتهای تیم ملی ایران در سالهای اخیر فقط به دلیل حضور ولاسکو نبود. البته او در رسیدن تفکر ملی‌پوشان به تفکر حرفه‌ای روز دنیا بسیار کمک کرد اما مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم دادند تا به موفقیت برسیم.

معروف ادامه داد: بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند موفقیت‌های تیم ملی فقط محصول عملکرد ولاسکو نبوده و آنها هم زحمت کشیده‌اند.

کد خبر 2292258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha