۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷

مشیدی:

2 طرح مخابرات استان مرکزی بهره برداری می شوند/ایجاد امکان ارتباط تصویری برای مشترکین

2 طرح مخابرات استان مرکزی بهره برداری می شوند/ایجاد امکان ارتباط تصویری برای مشترکین

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت مخابرات استان مرکزی از راه اندازی و بهره برداری سامانه سویچ سخت افزار ونرم افزار در سرویس تلفن ثابت تصویری برای مشترکین استان خبر داد و گفت: این دو طرح مخابراتی به مناسبت روز جهانی ارتباطات بهره برداری می شوند.

مسعود مشیدی در گفتگو با خبرنگار افزود: این دو سرویس تولید سوئیچ برای راه اندازی تلفن ثابت تصویری برای اولین بار در کشور با بهره گیری از نیروهای بومی و حمایت از نواوری برای توسعه زیر ساخت ها و ایجاد بستر مناسب در شبکه مخابرات استان به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه این سرویس امکان ارتباط و مکالمه تصویری را برای مشترکین ایجاد می کند گفت: از مهمترین مزایای این طرح کنترل از راه دور، افزایش مشترکین و کنترل مطئمن و نگهداری اسانتر و ارزانتر را عنوان کرد.

مشیدی افزود : مشترکین برای بهره گیری و استفاده از این سرویس باید تلفن های ثابت خود را به تلفن تصویری مجهز کنند.

مدیر عامل مخابرات استان با اشاره به اینکه این سرویس نسبت به نمونه خارجی بیش از 250 میلیون تومان صرفه جویی ارزی داشته گفت: این سرویس امکان ظرفیت 10 هزار خدمات به مشترکین در داخل کشور را ایجاد کرده است.

وی گفت: تاکنون به 70 هزار مشترک تلفن همراه در استان خدمت رسانی می شود که درسال جاری 20 هزار ظرفیت دیگری ایجاد شده است.

مشیدی خاطرنشان کرد: در سال جاری هم امکان واگذاری پورت اینترنت به60 هزار متقاضی بیش بینی شده است که این میزان نسبت به سال گذشته 40 درصد ظرفیت افزایش یافته است
 

کد خبر 2292464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha