۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته برگزار می شود

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته برگزار می شود

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته در حالی از فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود که با برگزاری چند دیدار انتخابی 5 نفر از جمع اردونشینان خارج می شوند. 

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله چهارم از اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان کاراته از فردا یکشنبه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود که با برگزاری پیکارهای انتخابی در برخی اوزان تعداد حاضرین در اردو از 20 نفر به 15 نفر کاهش خواهد یافت. در دومین مرحله از پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته و در وزن 55- کیلو گرم سه مدعی این وزن یعنی مجید حسن نیا، وحید حسنی پور و مهدی حاتمیان به مصاف هم خواهند رفت تا پس از برگزاری مسابقات دوره ای، یک نفر به حضورش در اردوهای آمادگی تداوم بخشد.
 
در وزن 60-کیلو گرم بدلیل حضور هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده مسابقه ای برگزار نمی شود. در وزن 67- کیلو گرم سعید احمدی و مهرداد پورشیب به مصاف هم می روند تا فرد برنده به همراه حسین سمندر که در انتخابی قبلی نفر اول این وزن شد، اردونشین این وزن باشد.
 
در وزن 75- کیلو گرم که ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی پور و بهمن عسگری حضور دارند، کادر فنی به این نتیجه رسیده که در شرایطی فعلی مسابقه انتخابی بین این 3 نفر برگزار نشود، اما در وزن 84-  کیلوگرم از بین مهدی سلطانی و یونس نوروزی یک نفر در اردو باقی خواهد ماند.  باید دید کدام کاراته کا با برتری در پیکار انتخابی فردا در اردو خواهد ماند و کدام از جمع اردونشین ها خارج خواهد شد. در این وزن علی فداکار نفر اول انتخابی قبلی و ذبیح اله پورشیب که در انتخابی دانشجویان به شدت از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد، در اردو حضور دارند.
 
در وزن 84+ کیلوگرم در غیاب سجاد گنج زاده که کمی از آسیب دیدگی ناحیه زانو رنج می برد، سامان حیدری، هادی عرب، پیمان سلطانیان و ایمان سنچولی بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا یک نفر از جمع اردونشین ها خداحافظی کند. پس از رقابتهای انتخابی، کاراته کاهای اردونشین تیم ملی تا پایان هفته به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه خواهند داد.
 
تیم ملی کاراته خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در برمن آلمان آماده می سازد. بازیهای آسیایی 2014 هفته اول مهر ماه و پیکارهای جهانی اواسط آبان ماه برگزار می شود. 
کد خبر 2292490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha