۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱

سلطانی در گفتگو با مهر:

موفقیت کاراته مهمتر از انتخاب شدن من است/ زمان انتخابی‌ها مناسب نبود

موفقیت کاراته مهمتر از انتخاب شدن من است/ زمان انتخابی‌ها مناسب نبود

سرگروه تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی سخت تلاش می کنم ولی مهمتر از انتخاب شدن من موفقیت تیم ملی با حضور بهترین های ایران است.

مهدی سلطانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: روز یکشنبه در مسابقات انتخابی شرکت کرده و بعد از یک تساوی و یک شکست، موفق شدم از تجربه خود بهترین بهره را برده و در دو مبارزه بعدی رقیب خود را شکست داده و در اردو باقی بمانم.

وی افزود: سه هفته است که در اردوهای تیم ملی مشغول تمرین هستیم و شرایط برای همه نفرات یکسان است ولی بدنها در شرایط مسابقه نبود و فکر می کنم زمان برای برگزاری مسابقات انتخابی مناسب نبود. البته فدراسیون و کادر فنی چاره ای جز برگزاری این مسابقات نداشتند و ما هم تابع تصمیم فدراسیون هستیم.

دارنده سه نشان طلای آسیا ادامه داد: در وزن 84- کیلوگرم سه نفر در اردو حضور دارند که من هم یکی از آنها هستم که تلاش می کنم با تمرین سخت و فشرده و حضور موثر در مسابقات برون مرزی که از این پس تیم ملی اعزام می شود به عنوان نفر اول انتخاب شده در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنم.

سلطانی با اشاره به صمیمت موجود در اردوی تیم ملی گفت: اینکه من انتخاب شوم یا کاراته کای دیگری اصلا مهم نیست، مهم موفقیت تیم ملی است. پس باید بهترین کاراته کا انتخاب شده و به میدان مهم بازیهای آسیایی برود. این اصل در اردوی تیم ملی حاکم شده و همه نفرات به همراه کادر فنی به مانند یک خانواده منسجم و هماهنگ برای رسیدن به این هدف بزرگ تلاش می کنند.

سرگروه تیم ملی افزود: اینکه در تیم ملی حاشیه نیست و همه نفرات یکدل و هماهنگ زیرنظر کادر فنی مشغول تمرین هستند یک پارامتر مهم است که فدراسیون باید به آن توجه خاصی داشته باشد و با اتخاذ تمهیدات لازم همین شرایط را حفط کند. البته باید اذعان داشت که انتقال تمرینات به آکادمی ملی المپیک به دلیل داشتن شرایط خاص، فراهم بودن امکانات لازم در ایجاد این محیط آرام و بی حاشیه خیلی موثر بوده است.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته دو رویداد بسیار مهم بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی را پیش رو دارد و مطمئن هستم می توانیم با ادامه روندی که اکنون در تیم ملی حاکم است می توانیم با حضور بهترین های ایران که در اردوی تیم ملی حاضر هستند در هر دو میدان نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت خود برای سوپر لیگ 93 گفت: سال گذشته با ترکیب خوبی که داشتیم عنوان قهرمانی را کسب کرده و به احتمال زیاد در  فصل جدید هم به همراه دانشگاه آزاد در لیگ حاضر شده و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

تیم ملی کاراته خود را برای حضور در بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان آماده می کند.

کد خبر 2294020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha