۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

میرشاد ماجدی:

قلعه‌نویی در استقلال آلترناتیو ندارد/ من نباید درباره افشارزاده حرف بزنم

قلعه‌نویی در استقلال آلترناتیو ندارد/ من نباید درباره افشارزاده حرف بزنم

سرپرست تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته با بیان اینکه قلعه‌نویی بهترین گزینه این تیم برای سرمربیگری است تاکید کرد: قلعه‌نویی در استقلال آلترناتیو ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی که در باشگاه استقلال حضور یافته بود در حاشیه نشست هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: من برای رسیدگی مسئله مالی به باشگاه آمدم و خبر نداشتم که جلسه هیات مدیره در این مکان برگزار می‌شود. فصل گذشته ما مشکلات مالی زیادی داشتیم و امیدوارم که اسپانسر جدید شرایط را تغییر دهد.

وی افزود: فصل گذشته ما مسایل حاشیه‌ای زیادی داشتیم. مشکلات مالی زیاد بود و انرژِی همه را گرفته بود. شاید کسب عنوان پنجم برای هواداران راضی کننده نبوده ولی با توجه به مشکلاتی که وجود داشت ما خوب کار کردیم چرا که با حداقل‌ها به این عنوان رسیدیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص انتخاب سرمربی این تیم هم گفت: قلعه نویی بهترین گزینه برای این تیم است و باید بگویم که در استقلال آلترناتیو ندارد. گزینه اول و آخر استقلالی‌ها برای سرمربیگری قلعه‌نویی است و امیدوارم که هیات مدیره با برنامه‌های وی موافقت کند.

ماجدی همچنین در خصوص مدیریت جدید این باشگاه بیان کرد: همه اعضای هیات مدیره فوتبالی هستند. من زمانی که صاحب پناه مدیرعامل پیکان بود قائم مقام این باشگاه بودم و در خصوص آقای افشارزاده هم نباید اصلا حرف بزنم چون ایشان بزرگ این ورزش هستند.

 

کد خبر 2293770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha