۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷

پیشنهاد قهرمان فوتسال آسیا به دروازه‌بان ایرانی

پیشنهاد قهرمان فوتسال آسیا به دروازه‌بان ایرانی

قهرمان فصل گذشته فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای به خدمت گرفتن مصطفی نظری دروازه‌بان ایرانی تیم نوریلسکی روسیه پیشنهاد رسمی را به این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان تیم فوتسال چونبوری تایلند که فصل گذشته موفق شدند با پیروزی برابر تیم گیتی پسند ایران به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برسند، قصد دارند تیم خود را برای مسابقات امسال تقویت کنند.

این باشگاه مذاکراتی را با مصطفی نظری دروازه‌بان ایرانی تیم نوریلسکی روسیه انجام داده است تا نظری برای جام باشگاه‌ها به عضویت این تیم در بیاید ولی از آنجا که نظری یکسال دیگر با تیم نوریلسکی قرارداد دارد، حضورش در تیم تایلندی را به رضایت باشگاه خود منوط کرده است.

نظری در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: به تازگی پیشنهاد باشگاه چونبوری به دستم رسیده ولی من از آنها خواستم تا با باشگاه نوریلسکی مذاکره کنند. زمان جام باشگاه‌های آسیا وقتی است که تیم ما در اردوی بدنسازی به سر می‌برد. البته سرمربی تیم نورلیسکی به من گفت که سال بعد روی تو حساب کرده‌ایم ولی من مخالف رفتن موقت تو به تیم چونبوری نیستم. حالا باید دید پاسخ باشگاه چه خواهد بود.

تیم چونبوری تایلند فصل گذشته هم یک دروازه‌بان ایرانی با را به خدمت گرفته بود. اسماعیل عباسیان دروازه‌بانی بود که فصل گذشته در جام باشگاه‌ها به عضویت چونبوری در آمد و حتی مانع قهرمانی گیتی پسند ایران شد!

کد خبر 2294324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha