۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۱۸

طبسی:

حوزه هنری در غنی سازی اوقات فراغت پیشتاز است

حوزه هنری در غنی سازی اوقات فراغت پیشتاز است

شاهرود - خبرگزاری مهر: سرپرست حوزه هنری شهرستان شاهرود تعطیلات تابستانی را در تأمین بخشی از نیازهای جسمی و روانی جوانان و نوجوانان مؤثر دانست و گفت: حوزه هنری در غنی سازی اوقات فراغت همواره پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طبسی عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل حوزه هنری شهرستان شاهرود ضمن اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان از آغاز کلاس های تابستانی این نهاد در اول تیر ماه خبر داد و افزود: این مرکز برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در 22 رشته هنری در فصل تابستان هنر جو می پذیرد.

وی تعطیلات تابستانی را در تأمین بخشی از نیازهای جسمی و روانی جوانان و نوجوانان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: کثرت و استمرار فعالیت‏ های ذهنی و عملی در زندگی روزمره، بدون بهره ‏گیری از فرصت ‏های آزاد برای تعمق و بازنگری به عملکرد و برخورد با افراد و مقابله با پدیده ‏های مختلف، ممکن است به تدریج موجب پدیداری عادات و رفتارهای نامطلوب در انسان شده و در برنامه‏ ریزی‏ های اوقات فراغت باید به این امر توجه شود.

سرپرست حوزه هنری شهرستان شاهرود تصریح کرد: این مجموعه در طرح اوقات فراغت فصل تابستان کلاس هایی را با عنوان آموزش پوستر و تصویر گری، آموزش ساخت و تولید انیمیشن، کارگاه نقد ادبی و هنری، کارگاه آموزش شعر و داستان، کارگاه طراحی صحنه در تئاتر و فیلم، کارگاه نمایش نامه و فیلم نامه نویسی، کارگاه آموزش نگارگری، تذهیب و نقاشی ایرانی و آموزش عکاسی برگزار می کند.

طبسی در خاتمه آموزش رشته‌های هنری در این حوزه را در راستای سیاست‌های کلی حوزه هنری مبنی بر بسترسازی برای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری جوان معرفی و عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام تا 20 خرداد ماه است و دوره‌های آموزشی نیز اول تیرماه آغاز و این کلاس ها برای دوره های سنی نوجوان و جوان برگزار می شود.

کد خبر 2294747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha