۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پازاج شرایط شورای فنی را داشت/ نوربخش می تواند به کارش ادامه دهد

پازاج شرایط شورای فنی را داشت/ نوربخش می تواند به کارش ادامه دهد

مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی بعد از نشست شورای فنی و انتخاب احد پازاج به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: پازاج در حالی قبول مسئولیت کرد که طبق آئین نامه فدراسیون کشتی تمامی شرایط شورای فنی را داشت.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: احد پازاج سابقه و کارنامه قابل قبولی دارد و هم در عرصه های ملی به عنوان مربی و سرمربی و هم در عرصه مدیریت توانسته خود را اثبات کند. به نظر من وی یکی از سه مربی فنی و برتر کشتی فرنگی حال حاضرایران محسوب می شود که خوشبختانه با پیشنهاد و اجماع اعضای شورای فنی ، قبول مسئولیت کرد.

وی در خصوص گزینه های دیگر سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی نیز گفت: گزینه های دیگری هم در نظر داشتیم اما از همانجایی که تصمیمات کلی بر عهده شخص نیست و هر پیشنهادی باید توسط شورای فنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد در نهایت احد پازاج انتخاب شد.

بابک ادامه داد: طبق آئین نامه انتخاب اعضای کادر فنی، سرمربی تیم ملی باید جزو قهرمانان بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین مدال داران جهانی و المپیک باشد که شورای فنی نیز طبق همین مصوبه عمل کرد.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در واکنش به وضعیت ادامه همکاری ناصر نوربخش نیز افزود: نوربخش یکی ازمربیان خوب و باتجربه ما محسوب می شود که همچنان می تواند به عنوان مربی ارشد در کادر فنی حضور داشته باشد. حال انتخاب با اوست و وی می تواند همچنان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در کنار پازاج و همکارانش به تمرین دادن فرنگی کاران و برنامه ریزی مشغول باشد.

وی به برخی انتقادات در خصوی انتخاب همکاران احد پازاج نیز اشاره کرد و گفت: مسعود هاشم زاده یکی از فرنگی کاران سنگین وزن اسبق تیم ملی است که سابقه حضور در رقابتهای جهانیو المپیک را دارد. او مدتی در کشور آذربایجان کشتی گرفته اما تغییر تابعیت نداده و همچنان به عنوان یک ایرانی می تواند در عرصه ملی به کشورش خدمت کند.

بابک افزود: مهدی محمدی نیز یکی دیگر از فرنگی کاران جوان و باتجربه تیم ملی محسوب می شود که می تواند به عنوان یک مربی جوان در کنار پازاج فعالیت کند. ما باید در کنار مربیان باتجربه  و قدیمی از  نیروهای جوان و آینده دار نیز بهره ببریم تا در آینده بتوانیم صاحب نیروهای زبده و کارآمدی در کادر فنی تیم های ملی باشیم.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خاتمه اظهار داشت: عملکرد کادر فنی جدید تا دو ماه آینده با دقت توسط شورای فنی زیر نظر قرار دارد و مطمئنا اگر هرگونه کاستی وجود داشته باشد برای رفع و تقویت نیروی کادر فنیازهیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. تصمیمات ما همواره جمعی است و هیچگاه با نظر و اعتقادات شخصی گام بر نمی داریم.

کد خبر 2295146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha