۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

لگدپرانی مشاور اردوغان دردسرساز شد

لگدپرانی مشاور اردوغان دردسرساز شد

مشاور ارشد نخست وزیر ترکیه به دلیل جراحت وارده شده به زانویش در پی درگیری با معترضین در شهر سوما، مجبور به استراحت یک هفته ای شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دردسرهای ایجاد شده برای دولت ترکیه به سبب حادثه هفته گذشته در شهر سوما همچنان ادامه دارد.

هفته گذشته معدنی در شهر سوما دچار انفجار شد که در این حادثه بیش از 300 نفر کشته شدند و همین امر موجب شکل گیری اعتراضات جدیدی علیه دولت ترکیه گردید.

متعاقب این حادثه، "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه، برای اطلاع دقیق از جریان و دیدار با خانواده های قربانیان راهی سوما شد که در جریان سفر وی به این شهر درگیری هایی میان معترضین و نیروهای امنیتی رخ داد.

خبرنگاران حاضر در این شهر از جریان درگیری معترضین و نیروهای امنیتی تصاویری را تهیه و منتشر کرده اند که یکی از این عکس ها دردسرساز شده است. در این عکس "یوسف یرکل" مشاور ارشد اردوغان دیده می شود که در حال ضربه زدن به یک معترض است.

یرکل در حالی با لگد به این معترض ضربه زده که وی توسط دو نیروی امنیتی بازداشت شده بود. اما گویا ضربه ای که یرکل به این معترض زده برای وی دردسرساز شده چون وی ساعاتی بعد برای مداوا به بیمارستان آتاتورک آنکارا مراجعه کرده است.

در این میان پزشک معالج یرکل اعلام کرده که وی برای مداوی زانوی پای راست خود به بیمارستان مراجعه کرده است. به گفته این فرد جراحت وارد شده به زانوی یرکل به دلیل ضربه زدن به فرد دیگری نبوده بلکه وی در اثر زمین خوردن دچار جراحت شده است.

کد خبر 2295401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha