۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

فرکی در گفتگو با مهر:

اسکوچیچ را به فولاد پیشنهاد نداده‌ام/ شاید فصل بعد مربیگری نکنم!

اسکوچیچ را به فولاد پیشنهاد نداده‌ام/ شاید فصل بعد مربیگری نکنم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید ظرف سه، چهار روز آینده وضعیتش را برای فصل آینده مشخص می‌کند. فرکی همچنین با تکذیب پیشنهاد "دراگان اسکوچیچ" به باشگاه فولاد برای جانشینی خودش می‌گوید شاید شرایط طوری پیش برود که حتی یک فصل از فوتبال دور باشد.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اینکه این روزها به یکی از سوژه‌های اول فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است و وضعیت مربیگری‌اش برای سال آینده، اظهار کرد: قبلا هم گفته بودم. خودم انتظار داشتم 10 تا 15 روز بعد از پایان بازی‌های فولاد، بحث فصل بعد مطرح شود ولی از روز بعد از بازی برگشت با السد، این بحث مدام مورد سئوال قرار گرفت.

به من رحم کنید
وی افزود: من باید در آرامش و سر فرصت تصمیم بگیرم. به نظرم نسبت به من بی رحمی می‌شود. واقعیت این است که باید به من هم رحم کنید! اینکه بدون استراحت و با سرعت باید برای فصل بعد تصمیم بگیرم، کار درستی نیست چرا که از یک طرف وضعیت جسمانی من هم در میان است.

دارم اذیت می‌شوم
سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه جراحی پایش به هفته آینده موکول شده است، گفت: من هم دارم اذیت می‌شوم و مشکلات خاص خودم را دارم. من دو هفته فرصت می‌خواستم که برای سال بعد تصمیم بگیرم ولی از یک طرف هم باشگاه‌ها باید تکلیفشان را بدانند و کارشان را شروع کنند. به همین خاطر شاید زودتر از دو هفته تصمیم بگیرم.

شاید فصل بعد مربیگری نکنم
فرکی ادامه داد: به نظرم قبل از عمل جراحی و ظرف سه، چهار روز آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیرم. اینگونه خیالم هم قبل از عمل راحت می‌شود. من همه شرایط را برای فصل بعد پیش بینی کرده‌ام. شاید تصمیم بگیرم مربیگری نکنم و بازگشتم به لیگ یک فصل طول بکشد.

اسکوچیچ را به فولاد پیشنهاد نداده‌ام
وی در پاسخ به این سئوال که "آیا صحت دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته ملوان را برای جانشینی‌اش در فولاد به مسئولان این باشگاه پیشنهاد داده است یا خیر"؟، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. هنوز وضعیت خودم مشخص نیست. باشگاه فولاد هنوز منتظر جواب من است.

از لطف بازیکنان فولاد ممنونم
بعضی از بازیکنان فولاد در روزهای گذشته عنوان کرده بودند "فرکی یا در فولاد بماند و یا بازیکنان فولاد را با خودش ببرد". سرمربی تیم فولاد در واکنش به این صحبت‌ها تاکید کرد: از لطف بازیکنان فولاد بی نهایت ممنونم. من هم همین احساس را نسبت به بازیکنان و باشگاه فولاد دارم ولی فوتبال حرفه‌ای است و باید حرفه‌ای فکر کرد. این صحبت‌های احساسی هم معمولا در فرهنگ ما وجود دارد.

فراتر از آنچه هدفگذاری کردم به اهدافم رسیدم
سرمربی تیم فولاد در پایان در خصوص اینکه "آیا چیزی در فوتبال بوده که در این سال‌های اخیر طبق اهدافش به آن نرسیده باشد"؟ تاکید کرد: در این چهار سال گذشته همه چیز برایم خوب و تمام حرکت‌ها رو به جلو بود. طبق هدف‌گذاری‌ها حتی به فراتر از آنچیزی که می‌خواستم رسیده‌ام. این موضوع را مدیون همکاران و دوستان خوبم هستم و سپس باشگاه‌ها و بازیکنانی که با انها کار کرده‌ام چون بدون حمایت آنها چنین چیزی ممکن نبود.

کد خبر 2296087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha