۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

دراگان اسکوچیچ در گفتگو با مهر:

امیدوارم در فولاد به آرزوهای بزرگم برسم/ به تراکتوسازی بسیار نزدیک بودم

امیدوارم در فولاد به آرزوهای بزرگم برسم/ به تراکتوسازی بسیار نزدیک بودم

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد معتقد است مدیرعامل این باشگاه خوزستانی به کارش ایمان دارد. وی که امیدوار است به آرزوها و اهداف بزرگ خود در تیم فولاد دست پیدا می‌کند، گفت: هواداران مطمئن باشند همه تلاش خود را انجام می‌دهم تا تیم فولاد به روند موفقیت آمیز خود در فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

دراگان اسکوچیچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه چرا از پذیرش هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی منصرف شد و به فولاد خوزستان رفت؟، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد : قبل از اینکه در مورد این موضوع توضیح دهم باید بگویم خوشحالم یک فصل دیگر در فوتبال ایران به عنوان سرمربی فعالیت می‌کنم، آنهم در باشگاهی همچون فولاد خوزستان.

وی در همین خصوص افزود: فولاد باشگاهی بزرگ و با امکانات و زیر ساخت‌های حرفه‌ای در عرصه فوتبال است که این موضوع نیز باعث خوشحالی من است. همیشه در عرصه کار و زندگی به دنبال موفقیت و هدف‌های بزرگ هستم که فکر می‌کنم به این اهداف بزرگ در فولاد دست پیدا می‌کنم.

سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا قهرمانی فولاد با فرکی در لیگ سیزدهم کار را برای شما سخت نخواهد کرد؟، خاطرنشان کرد: حسین فرکی کار بزرگی را در تیم فولاد انجام داده که این موضوع مسئولیت بزرگی را برای من در این تیم ایجاد کرده است. هواداران فولاد مطمئن باشند همه تلاش خود را انجام خواهم داد تا تیم فولاد به روند موفقیت آمیز خود در فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که برنامه‌اش برای آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ چهاردهم چیست؟، یادآور شد: هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته‌ام. آنچه در ابتدا برایم اهمیت دارد این است که از شرایط فولاد در فصل گذشته بررسی دقیقی به عمل آورم و بر مبنای آن برای فصل آینده برنامه ریزی کنم.

وی در خصوص اینکه چرا از پذیرش هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی منصرف شد و به فولاد خوزستان رفت، اینگونه اظهار نظر کرد: تراکتورسازی از تیم‌های بزرگ و پرهوادار فوتبال ایران است، من خیلی به بستن قرارداد با باشگاه تراکتورسازی نزدیک شده بودم اما مسئولان باشگاه فولاد برای بستن قرارداد با من به مراتب جدی‌تر از مسئولان باشگاه تراکتورسازی بودند.

سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پایان گفت: سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد نشان داد که به کار من ایمان دارد، این موضوع برای من خیلی ارزش دارد و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد وی را بدهم.

کد خبر 2298791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha