۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹

به گفته زارع‌پور؛

چهار ملی‌پوش تنیس روی میز امسال لژیونر می‌شوند

چهار ملی‌پوش تنیس روی میز امسال لژیونر می‌شوند

حضور بازیکنان تنیس روی میز در لیگ‌های اروپایی برنامه‌ای بود که فدراسیون از دو سال پیش به دنبال تحقق آن است اما هنوز اجرایی نشده است. اگرچه بنا به اعلام محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون این برنامه امسال در مورد چهار ملی‌پوش اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون تنیس روی میز چندی پیش طی گفتگویی که با مهر داشت، اعلام کرد که نوشاد و نیما عالمیان همراه با افشین نوروزی و پوریا عمرانی در قالب برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون (البته هنوز اعزام پینگ‌پنگ‌بازان به این بازی‌ها قطعی نشده است)، به اردوی برون مرزی در یکی از کشورهای اروپایی اعزام می‌شوند و در همین رابطه مذاکراتی هم با مجارستان، اتریش و سوئد انجام شده است.

اما ظاهرا برنامه فدراسیون برای اعزام این بازیکنان به اروپا تنها به برگزاری اردوی تمرینی ختم نمی‌شود و قرار است آنها در قالب این اعزام لژیونر هم بشوند. این برنامه جدیدی است که رئیس فدراسیون در مورد آن به خبرنگار مهر توضیح داد.

محمد زارع پور در این زمینه اظهارداشت: حداقل از دو سال پیش برنامه داشتیم که برخی ملی‌پوشان‌مان در لیگ‌های اروپایی توپ بزنند. آن زمان بیشتر هدف‌مان اجرای این برنامه در مورد نوشاد عالمیان بود. برای انجام این کار پیشنهادهایی به نوشاد شد اما در نهایت اعزام وی به سرانجام نرسید.

وی تاکید کرد: اما امسال می‌خواهیم تحت هر شرایطی چنین برنامه‌ای را اجرا کنیم چون اعتقاد دارم که توپ زدن بازیکنان در لیگ‌های اروپایی روی سطح کاری آنها تاثیر زیادی خواهد داشت و خود نوعی برنامه آماده‌سازی محسوب می‌شود. بر این اساس به شدت پیگیر عملی شدن این لژیونر شدن تعدادی از بازیکنان هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نوشاد و نیما عالمیان همراه با  افشین نوروزی و پوریا عمرانی که بازیکنان موردنظرمان هستند که می‌خواهیم آنها را لژیونر کنیم. طبق برنامه‌ای که داریم قرار است این بازیکنان در اردوی آماده‌سازی شرکت کنند. در حال رایزنی‌هایی هستیم که همزمان بتوانیم شرایط لژیونر شدن آنها را هم فراهم کنیم.

زارع‌پور تاکید کرد: از میان سه کشوری که برای برگزاری اردوی تمرینی مورد نظرمان بود، احتمال سفر به مجارستان و اتریش بیشتر از سوئد است. همان طور که گفتم به دنبال این هستیم تا شرایط لژیونر شدن این چهار بازیکن را در یکی از این دو کشور فراهم کنیم و آنها بتوانند همزمان با آغاز لیگ باشگاهی کارشان را به عنوان لژیونر آغاز کنند.

کد خبر 2296307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha