۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵

زارع‌پور با مهر عنوان کرد:

پینگ‌پنگ‌بازان یک ماه به کمپ اشلاگر می‌روند/ مجارستانی‌ها حریف تمرینی بانوان

پینگ‌پنگ‌بازان یک ماه به کمپ اشلاگر می‌روند/ مجارستانی‌ها حریف تمرینی بانوان

رئیس فدراسیون تنیس روی میز برنامه‌های اردویی این فدراسیون برای هر دو بخش مردان و زنان طی ماه‌های آینده را تشریح کرد. بر این اساس قرار است پینگ‌پنگ‌بازان در بخش مردان حداقل یک ماه در کمپ اشلاگر و زیر نظر مربیان این کمپ تمرین کنند، ضمن اینکه در بخش بانوان هم بازیکنانی از اروپا به عنوان حریف تمرینی به تهران سفر خواهند کرد.

محمد زارع‌پور که پیش از این از اعزام چهار بازیکن برتر تیم ملی تنیس روی میز به یکی از سه کشور مجارستان، سوئد و اتریش خبر داده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر از نهایی شدن این برنامه خبر داد و اظهار کرد: پس از برررسی‌های انجام شده قرار بر این شد تا بازیکنان سفری به اتریش داشته باشند و در کمپ ترینی این کشور یعنی همان اشلاگر یک مرحله اردوی تمرینی برگزار کنند. 

وی در مورد بازیکنان اعزامی به کمپ اشلاگر افزود: نوشاد و نیما عالمیان همراه با پوریا عمرانی و افشین نوروزی چهار بازیکنی هستند که به این کمپ تمرینی اعزام خواهند شد و زیر نظر مربیان این کمپ تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند. البته احمد جعفری‌پور نیز به عنوان سرمربی این بازیکنان را در سفر به اتریش همراهی می‌کند.

"یعنی مربیانی مانند ریچارد پروزه و دیمیتری لونکو که پیش از این و زمانیکه ایران با کمپ اشلاگر همکاری داشت، به عنوان مربی در کنار بازیکنان ایران بودند نیز در این دوره تمرینی هم بر تمرینات بازیکنان ایران نظارت خواهند داشت"؟، زارع‌پور در پاسخ به این پرسش مهر تاکید کرد: بازیکنان ایران همراه با سرمربی خود به اتریش سفر می‌کنند اما در عین حال تمام مربیان مطرح کمپ اشلاگر نیز روی روند کاری آنها نظارت خواهند داشت و از جمله پروزه و لونکو.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز همچنین در مورد زمان اعزام ملی‌پوشان این رشته به اتریش گفت: اعزام بازیکنان بعد از ماه رمضان انجام خواهد شد. آنها بین یک ماه تا 45 روز به صورت مستمر در این کمپ تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد.

زارع‌پور همچنین در مورد برنامه‌های تمرینی در نظر گرفته برای در بخش بانوان اظهار کرد: تمرین با حریفان تمرینی از یکی از کشورهای اروپایی که به احتمال خیلی خیلی زیاد مجارستان خواهد بود، برنامه فدراسیون برای بانوان است. بر این اساس حداقل 3 بازیکن که از تیم ملی مجارستان به ایران می‌آیند تا به عنوان حریف تمرینی در کنار بازیکنان ایران قرار بگیرند.

وی تاکید کرد که در مورد زمان حضور بازیکنان مجارستانی در ایران و مدت زمان حضورشان بر اساس درخواست سرمربی تیم یعنی سیما لیموچی برنامه ریزی خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که طی دو مرحله 10 روزه میزبان این بازیکنان باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر بازهم بر اعزام این رشته به بازی‌های آسیایی  کره‌جنوبی تاکید کرد و گفت: در بخش مردان یک تیم سه نفره را راهی اینچئون می‌کنیم. بازیکنان این تیم از میان ترکیب چهار نفره اعزامی به کمپ اشلاگر انتخاب می‌شوند. در بخش بانوان اما تنها با یک بازیکن در بازی‌ها شرکت می‌کنیم. ندا شهسواری که در المپیک لندن هم حضور داشت بازیکن موردنظرمان برای اعزام به اینچئون است.

"شما اعلام کردید که احمد جعفری‌پور در کنار بازیکنان اعزامی به کمپ اشلاگر خواهد بود. این یعنی اینکه وی همچنان سرمربی تیم ملی خواهد بود"؟، محمد زارع‌پور در پاسخ به این پرسش گفت: تصمیمی برای تغییر و جابه‌جایی سرمربی تیم ملی نداریم. از نظر ما جعفری‌پور همچنان سرمربی تیم ملی است به خصوص اینکه خیلی پیش از این هم برنامه‌هایش را تا بازی‌های آسیایی ارائه کرده بود.

 

کد خبر 2318757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha