۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

برومندی خبر داد:

500 روستای فارس با معضل بی آبی مواجه هستند

500 روستای فارس با معضل بی آبی مواجه هستند

شیراز- خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروزه در استان فارس 500 روستای با معضل بی آبی مواجه و به ناچار با آبرسانی سیار امور خود را می‌گذارنند از این رو وزیر نیرو باید برای آب شرب روستایی اعتباری تصویب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی برومندی صبح پنجشنبه در نشست مشترک با وزیر نیرو  واعضای کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی  در حضور استاندار فارس در محل استانداری بیان کرد: وزیر نیرو و استاندار فارس خواستار بررسی و  تصویب فوریت موضوع خشکسالی هستیم تا با عزم ملی ومدیرت جهادی، تا برای رفع مشکل خشکسال استان تدابیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شهرستانهای مرودشت در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: نیاز است برای شبکه‌های درودزن شهرستان مرودشت اعتبار ملی در نظر گرفته شودتا خشکسالی که در شرق استان حاکم است برطرف گردد زیرا در بسیاری از مناطق با کمبود جدی معضل بی ابی روبرو و مایه حیات  خود را از طریق جیره بندی تامین دریافت می کنند.

برومندی با بیان اینکه  فارس در چند سال اخیر با زلزله خاموش خشکسالی رو به رو شده، بیش از 12 درصد غذای استراتیژیکی کشور را با پرداخت بهای سنگین تامین می کند و این امر باعث شده از دیگر صنعت های سوده عقب بماند وبا کمبود بی آبی مواجه شود.

کد خبر 2296675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha