۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

داستان‌های عامه‌پسند چینی را در قاب تصویر ببینید

داستان‌های عامه‌پسند چینی را در قاب تصویر ببینید

نمایش «ناقوس‌ها برای چی‌ن به صدا درمی‌آیند» به کارگردانی حسن وارسته و بازی سیامک صفری، آنا نعمتی و فرزین محدث از 28 اردیبهشت تا 28 خرداد میزبان علاقمندان به تئاتر است.

 به گزارش خبرنگار مهر، نمایش«ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند» نوشته رحمت امینی و به کارگردانی حسن وارسته از 28 اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرده است.

سیامک صفری، آنا نعمتی و فرزین محدث بازیگران این اثر نمایشی هستند که برگرفته از داستان های فولکلور چینی است و در اجرا نیز از المانها و شیوه تئاتر کشور چین بهره گرفته شده است.

 

مجید بهرامی هنرمند تئاتر کشور که مدتی است با بیماری سرطان مبارزه می کند زنگ افتتاح این اثر نمایشی را روز 28 اردیبهشت ماه به صدا در آورد.

آنا نعمتی و سیامک صفری در این اثر نمایشی در بخش های مختلف کار در نقش چندین شخصیت ایفای نقش می کنند.

این نمایش از صحنه ای پرتابل برخوردار است و بیشتر وقایع داستان روی یک گاری بزرگ اتفاق می افتد که بنا به اقتضای داستان کاربردهای مختلفی در نمایش دارد. آنا نعمتی که بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می شود چند سالی است که جذب تئاتر شده و تا کنون در نمایش‌هایی چون «چنگیز خان»، «مرغ سحر»، «سیزده» و «ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند» به ایفای نقش پرداخته است.

سیامک صفری بازیگر و کارگردان شناخته‌شده عرصه تئاتر همزمان با حضور در این اثر نمایشی هر شب ساعت 20 با نمایش «دن کامیلو» به کارگردانی کورش نریمانی نیز در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.

فرزین محدث بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در فیلم سینمایی «شاعر زباله ها» به علاقمندان هنر معرفی شد. وی بازی در فیلم های سینمایی« آزمایشگاه»، «شکلات داغ»، «مجنون لیلی»، «یک تکه نان»، «مزرعه پدری» و نمایش‌هایی چون «پینوکیو»، «ماکاندو»، «مرغابی وحشی»، «چیستا» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایش«ناقوس ها برای چی‌ن به صدا در می آیند» تا 28 خرداد ماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 18 در تالار حافظ میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

کد خبر 2296898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha