۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر؛

یک خبرنگار هلندی تیم فصل آینده علیرضا جهانبخش را معرفی کرد

یک خبرنگار هلندی تیم فصل آینده علیرضا جهانبخش را معرفی کرد

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم فوتبال نایمیخن که فصل بسیار خوبی را با این تیم پشت سرگذاشت به دلیل سقوط این تیم به دسته پایین تر و مشکل مالی که این تیم برای پرداخت دستمزد ستاره ایرانی خود دارد تابستان به تیم دیگری خواهد پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر از آمستردام هلند، علیرضا جهانبخش تابستان گذشته بود که از باشگاه داماش گیلان مستقیما به نایمیخن هلند پیوست و در مجموع 29 بازی برای این تیم انجام داد و 5 گل هم به ثمر رساند. درخشش او در بازی پایانی لیگ دسته اول هلند در خانه آژاکس تمامی نگاه ها را به خود جذب کرد. او در حالی که تیمش 2 بر صفر عقب بود در نیمه دوم به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و با 2 گل فوق العاده ای که به ثمر رساند نتیجه را به تساوی کشاند.

نایمیخن در نهایت به پلی آف رفت و در آنجا نتوانست از پس حریف خود بر آید و به دسته پایین تر سقوط کرد. قانونی در لیگ هلند وجود دارد که طبق آن بازیکنانی که از خارج از اتحادیه اروپا به لیگ هلند آمده اند و در تیم های هلندی بازی می کنند باید 150% میانگین دستمزد سالیانه را دریافت کنند.

سال گذشته میانگین دستمزد سالیانه 283 هزار یورو بود که احتمالا برای امسال این رقم افزایش خواهد داشت. در هر صورت نایمیخن که به دسته پایین تر سقوط کرده برای حفظ جهانبخش باید 150% این رقم که چیزی در حدود 425 هزار یورو می شود را به او بپردازد و این باشگاه (اکنون دسته دومی) تقریبا توانایی مالی پرداخت چنین رقمی را به یک بازیکنی غیراروپایی ندارد.

یک خبرنگار هلندی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد احتمال پیوستن جهانبخش به تیم فوتبال اف سی خرونینخن بسیار زیاد است و مطالب زیادی در مورد علاقه این باشگاه به جذب پدیده ایرانی این فصل لیگ هلند در روزنامه های این کشور منتشر شده است. خرونینخن یکی از باشگاه های خوب هلند است که در فصل گذشته عنوان هفتم لیگ دسته اول این کشور را کسب کرد.

کد خبر 2297026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha