۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

آزمون عنوان کرد:

بازی با مونته‌نگرو و آنگولا سنگین است/ آمادگی بازیکنان تیم ملی بالاتر می‌رود

بازی با مونته‌نگرو و آنگولا سنگین است/ آمادگی بازیکنان تیم ملی بالاتر می‌رود

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با سنگین دانستن بازی تدارکاتی با مونته‌نگرو و آنگولا می‌گوید بدون شک برگزاری این دو دیدار به آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار آزمون درباره شرایط حاضر در اردوی تدارکاتی تیم ملی در اتریش اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات خوبی را زیر نظر کی‌روش انجام می‌دهیم. همه چیز به خوبی پیش می‌رود و به آمادگی صد درصد نزدیک می‌شویم. معتقدم با برگزاری دو دیدار دوستانه‌ای که پیش رو داریم و همچنین دیدار تدارکاتی‌مان در برزیل، شرایط آمادگی ما بالاتر می‌رود.

وی در خصوص دو دیدار تیم ملی با مونته‌نگرو و آنگولا ادامه داد: این دو بازی، بسیار خوب و سنگین خواهند بود چرا که هر دو تیم فیزیکی و قدرتی بازی می‌کنند و ما نیز مقابل این دو تیم باید خوب ظاهر شویم. بدون شک برگزاری این دو دیدار به آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی کمک می‌کند.

آزمون درخصوص عملکرد خود در تیم باشگاهی‌اش هم گفت: تمرینات و بازی‌های خوبی را انجام دادیم و متاسفانه به رغم تلاشی که به کار گرفتیم آخر فصل نتیجه دلخواه را کسب نکردیم. در لیگ روسیه تیم‌های خوبی حضور دارند و از سطح فنی بالایی نیز برخوردار هستند که این امر به روند رو به رشد ما کمک بالایی می کند.

کد خبر 2297175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha