۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۷

برگزاری مزایده بعد از تعطیلات خرداد؛

امیررضا خادم: مستندات حامیان مالی سرخابی‎ها به مراجع نظارتی ارائه می‌شود

امیررضا خادم: مستندات حامیان مالی سرخابی‎ها به مراجع نظارتی ارائه می‌شود

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : به زودی تمام مستندات نحوه انتخاب اعضای هیات دو مدیره این دوباشگاه و حامیان مالی آنها را در اختیار نهادهای نظارتی قرار می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیررضا خادم در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه از ابتدای ورود به موضوع واگذاری و ساماندهی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس می‌دانستم با حواشی زیاد روبرو خواهم شد،اظهارداشت: می‌دانستم احتمال هجمه‌های غیر منصفانه و مغایر با روحیه جوانمردی زیاد است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: شفاف کار کرده‌ام و اعتبارم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم. بزودی هم اسناد معتبر و مستند نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره دوباشگاه و حامیان مالی را بصورت مکتوب در اختیار مراجع ذی صلاح اجرایی و نظارتی کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان، وزارت اطلاعات، مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور قرار می‌دهم.

خادم در مورد پرسش‌هایی که برای افکار عمومی درباره نحوه عملکرد او در ساماندهی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس ایجاد شده گفت: بعد از تعطیلات خرداد ماه وارد موضوع تحویل دو شرکت دولتی استقلال و پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی و برگزاری مزایده می‌شویم اما قبل آن قصد دارم در نشستی با سردبیران و مدیران رسانه‌های ورزشی کشور به سئوالات آنها در مورد علل انتخاب این افراد به عنوان هیات مدیره  و حامیان مالی دوباشگاه صحبت کنم. ضمن اینکه از نظر مشورتی اصحاب رسانه در این جلسه استفاده خواهم کرد.

به گزارش مهر، نشست خادم با سردبیران و مدیران ورزشی رسانه‌ای اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2297757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha