۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۲

گلشن زاده:

فتح خرمشهر حاصل ایمان و مقاومت رزمندگان بود

فتح خرمشهر حاصل ایمان و مقاومت رزمندگان بود

آشتیان-خبرگزاری مهر: معاون هماهنگی سپاه روح الله گفت: فتح خرمشهر حاصل ایمان و مقاومت رزمندگان اسلام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن گلشن زاده صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آشتیان افزود: خرمشهر به دست دلاور مردانی آزاد شد که خدایی بودند و برای دستیابی به هدف خود از جان خود گذشته و موفق به خارج کردن خاک میهن اسلامی از دست دشمن شدند.

وی گفت: پس از آنکه نیروهای متجاوز بعثی عراق، خرمشهر را اشغال و دیوارهای دفاعی مستحکم در اطراف آن ایجاد کردند کسی فکر نمی کرد در کمتر از دو سال بعد این شهر از چنگ اشغالگران خارج شود.

معاون هماهنگی سپاه روح الله اضافه کرد: عملیات پیروزمند بیت المقدس و آزادی خرمشهر وضعیت نوینی در صحنه جنگ تحمیلی و معادلات منطقه ای و فرا منطقه ای به وجود آورد.

وی ادامه داد: عملیات بیت المقدس که در نوع خود در دنیا بی نظیر بوده و همه رسانه های جمعی غرب در آن زمان به این حقیقت اعتراف کردند عملیاتی غرورآفرین برای رزمندگان کشورمان بود.

فرماندار آشتیان نیز در ادامه اظهار کرد: رزمندگان ایرانی با کمترین امکانات نظامی و با بهره گیری از نیروی ایمان پای دشمن را از حساس ترین منطقه اشغال شده کشورمان کوتاه کردند.

محمود حسنی افزود: ایمان راسخ رزمندگان اسلام و اعتقاد قلبی مردم به انقلاب و نظام اسلامی هرگز اجازه دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در این جنگ به دشمن را نداد و سرانجام دشمن تا دندان مسلح عراق تن به شکست در مقابل اراده ملت ایران داد.

وی تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان ایران به تمامی دشمنان نشان داد که جوانان این وطن رهرو رهبرشان و مطیع ولایت هستند و در این راه از یک وجب از خاک این وطن نخواهند گذشت.

در این مراسم از 9 نفر از رزمندگان فتح خرمشهر شهرستان آشتیان تجلیل شد.
 

کد خبر 2297934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha