۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۱

پورقاسمیان:

اعزام 7500 نفر به مرقد امام راحل/دستگاه ها ی اجرایی استان مرکزی برای اعزام کاروانها همکاری کنند

اعزام 7500 نفر به مرقد امام راحل/دستگاه ها ی اجرایی استان مرکزی برای اعزام کاروانها همکاری کنند

اراک- خبرگزاری مهر: فرماندار اراک از اعزام هفت هزار و 500 به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مناسب زائران امام برای شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم پورقاسمیان ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی و ساماندهی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با تاکید بر تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی، بانک ها و کارخانجات در برگزاری هرچه با شکوه تر  این مراسم تاکید کرد و خواستار تدابیر لازم برای امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای زائران امام راحل شد.

وی ادامه داد: بستر سازی برای خدمت رسانی در حوزه های حمل و نقل، اسکان و پذیرایی از زائران حرم امام خمینی (ره) از محورهای اصلی برنامه های ستاد ارتحال امام( ره ) در شهرستان اراک است.

دستگاه ها ی اجرایی برای اعزام  کاروانها همکاری کنند

پورقاسمیان خاطرنشان کرد: همه دستگاههای اجرایی استان و نهاد های خدماتی باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود زمینه حضور با صلابت زائران را در حرم امام خمینی (ره) فراهم کنند.

مسئول کمیته اعزام در استان هم با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها ی اجرایی باید در حد توان برای اعزام این کاروانها همکاری کنند گفت: امام خمینی(ره) روح خدا در کالبد زمان بود که متعلق به تمام ملت است.

سرهنگ محسن گلشن زاده افزود: انقلاب ما در دنیا بعنوان امام خمینی(ره) امام خمینی شناخته شده  و ما با شرکت در مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق  با آرمانهای آن امام فرزانه خواهیم داشت.

کد خبر 2301231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha