۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

علیزاده:

دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد تخریب فرهنگ خانواده ها را دارند

دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد تخریب فرهنگ خانواده ها را دارند

اراک- خبرگزاری مهر: مسئول مجتمع آموزشی کوثر استان قم با اشاره به اینکه امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی قصد تخریب فرهنگ خانواده ها را دارند گفت: حلقه های صالحین بعنوان افسران جنگ نرم، در مبارزه با این تهاجم نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارعلی اکبر علیزاده ظهر یکشنبه در همایش بصیرتی، تربیتی سرگروهان حلقه های صالحین در کمیجان افزود:  در سالی که به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ، باید برای گسترش فرهنگ که به عنوان بستر  و زیر بنای یک کشور است در بین مردم تلاش شود.

وی ادامه داد: آنچه که باعث نگرانی مقام معظم رهبری شده هجمه های بی وقفه فرهنگی استکبار جهانی و متحدانش بر علیه ایران اسلامی است که مسئولان فرهنگی نیز باید با تشریح و تبیین آرمان های شهدا و امام راحل و تولید آثار فاخر هجمه های فرهنگی دشمنان را نیز خنثی کنند.

علیزاده با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر  گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا از جمله وظایف سرگروهان حلقه های صالحین است.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: حضرت امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش های اسلامی و انقلابی دانسته اند چراکه با این پیروزی، بار دیگر صلابت و اقتدار اسلام و مسلمین بر جهانیان به اثبات رسید.

مسئول مجتمع آموزشی کوثر اظهار کرد: حماسه سوم خرداد را مردانی رقم زدند که ولایت پذیری و عشق به امام آنان را به صحنه آورده بود.

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر دنیایی از حرف های معنوی بوده که در قالب ایستادگی و مقاومت بیان شده است.

همایش بصیرتی، تربیتی سرگروهان حلقه های صالحین در شهرستان کمیجان برگزار شد. در پایان فرمانده سپاه ناحیه کمیجان به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید محمدرضا عیسی آبادی دیدار کردند.

کد خبر 2298826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha