۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۴

فراهانی:

سقوط کامیونت از پل سنجان اراک 2 مجروح برجای گذاشت

سقوط کامیونت از پل سنجان اراک 2 مجروح برجای گذاشت

اراک- خبرگزاری مهر: سقوط یک دستگاه خودروی کامیونت از بالای پل سنجان اراک2 مجروح برجای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در این رابطه به مهر گفت: در ساعت 18:09جمعه سقوط یک دستگاه کامیونت از بالای پلی در سنجان به مرکز اورژانس اراک گزارش گردیده شد و اذعان شد که این حادثه دو مصدوم بد حال دارد.

قنبر فراهانی افزود: بلافاصله دو واحد امدادی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند و به دو مصدوم حادثه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه نمودند و مصدومین حادثه به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج) منتقل شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مرگ یک جوان 16 ساله خبر داد و گفت: این جوان متور سوار بر اثر برخورد موتورسيكلت خود با خودروي سمند در ابتداي روستاي مرزيجران اراك جان خود را از دست داد.

فراهانی افزود: بعد از دريافت حادثه نيروهاي امدادي به محل حادثه شدند اما این جوان، در اثر شدت جراحات دچار ايست قلبي و تنفسي شده  بود موجب مرگراکب موتورسوار شد.

وی از تصادف عابر پياده با يك دستگاه خودروي سواري در حدفاصل ميدان انقلاب و ميدان سردشت اراك خبر داد و گفت: این حادثه نیز که در در ساعت 18:09 دقيقه روز جمعه به وقوع پیوست باعث مرگ یگ پیرزن شد.

فراهانی علت مرگ زن 81 ساله را شدت جراحات و ایست قلبی عنوان کرد و اظهارداشت: به مركز اطلاع رساني اورژانس اراك گزارش شد كه در خيابان سردشت يك خودروي سواري با يك پيرزنبرخورد نموده و متواري شده است و حال مصدوم بسيار وخيم گزارش شد که احياي قلبي و ريوي نیز موفقيت آميز نبود.

 

 

 

کد خبر 2297998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha