۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۳

در یکی از روستاهای استان مرکزی/

2 کشته و مجروح در برخورد 2 موتورسیکلت/ حاضران در صحنه مانع امدادرسانی اورژانس به مصدوم شدند

2 کشته و مجروح در برخورد 2 موتورسیکلت/ حاضران در صحنه مانع امدادرسانی اورژانس به مصدوم شدند

اراک- خبرگزاری مهر: در پی تصادف دو موتورسیکلت در یکی از روستاهای استان مرکزی حاضران در صحنه با هجوم به پرسنل اورژانس 115 و ضرب و شتم آنها مانع امدادرسانی به مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی به خبرنگار مهر گفت: پرسنل اورژانس پس از اطلاع از برخورد دو موتور سیکلت با یکدیگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین ها پس از حضور در محل حادثه در می یابند که یکی از موتورسواران به علت شدت بالای جراحات در دم جان خود را از دست داده است و فاقد اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی است به همین منظور به ارائه خدمات امدادی فوری به راکب موتورسیکلت دوم که بد حال بوده است می پردازند.

قنبر فراهانی ادامه داد: در همین حین مورد هجوم و حمله افرادی که در صحنه بودند قرار می گیرند و ضمن فحاشی به تکنسینهای اورژانس حاضر در صحنه آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند و مجبورشان می نمایند که مصدومی که فوت کرده را سوار آمبولانس نمایند تا خدمات اورژانسی دریافت کند.

وی اضافه کرد: این کار سبب اختلال در دریافت خدمات مناسب درمانی به مصدوم دوم  و وخیم تر شدن حال وی می شود.

فراهانی گفت: در هنگام حرکت آمبولانس از محل حادثه به سمت بیمارستان نیز، آمبولانس تا چندین کیلومتر توسط افرادی با سلاح های سرد( چاقو، قمه و...) تعقیب می شود، که ضمن ایجاد مزاحمتهای فراوان برای تکنسینهای اورژانس آنها را مورد تهدید قرار می دهند.

برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با موتور سیکلت  و مصدوم شدن پنج نفر

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با موتور سیکلت  و مصدوم شدن پنج نفر خبر داد و گفت: این حادثه باعث انحراف موتور و برخورد آن به سه عابر شد.

وی ادامه داد: حادثه برخورد موتور سیکلت با پیکان سواری در انتهای خیابان 20 متری شهرک علی ابن ابی طالب(ع) در ساعت 14:28 دقیقه روز یکشنبه اتفاق افتاد که پنج مصدوم حادثه به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شدند.

 

 


 

کد خبر 2307821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha