۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

حوادث شبانه روز گذشته اراک 12 مصدوم برجای گذاشت/ سقوط جوان اراکی در گودال پل سازی

حوادث شبانه روز گذشته اراک 12 مصدوم برجای گذاشت/ سقوط  جوان اراکی در گودال پل سازی

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از سقوط یک جوان در گودال پل سازی اراک خبر داد و گفت: این دومین حادثه سقوط آوار در دو هفته گذشته در این پروژه بود.

قنبر فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نجات یک کارگر 24 ساله اراکی از حادثه سقوط آوار گفت: در اثر سقوط آوار در پروژه پل سازی پل زایشگاه  اراک جوانی در زیر آوار گرفتار شد که از حادثه جان سالم به در برد.

وی اضافه کرد: در ساعت 11:41 دقیقه روز شنبه مرکز اورژانس اراک توسط تماسهای مردمی از وقوع حادثه سقوط آوار مطلع شدند که بلافاصله تکنسینهای 115 به محل حادثه اعزام می شوند.

فراهانی با اشاره به اینکه این جوان 24 ساله در داخل گودالی گرفتار شده بود گفت: با اقدام به موقع همکاران خود در محل حادثه از زیر آوار خارج شده بود که توسط تکنسینهای اورژانس 115 امداد رسانی فوری شد و بعد از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی لازم به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شد.

آتش سیگار باعث انفجار یک مغازه در اراک شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی همچنین با بیان اینکه  آتش سیگار باعث انفجار یک مغازه در روستای ولی آباد اراک شد گفت: در ساعت 16:50 دقیقه روز شنبه در یک مغازه که در آن کپسول گاز نگهداری و پر می شد، بی احتیاطی و کشیدن سیگار در داخل مغازه باعث رخ دادن انفجار و مصدوم شدن یک نفر شد.

وی با بیان اینکه این فرد دچار سوختگی بالای 50 درصد شده شود افزود: بر اثر انفجار کپسول گاز یک نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدید شد که توسط تکنسینهای اورژانس اراک امداد رسانی و به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل شد.

برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو 206

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو 206  خبر داد و گفت: در این برخورد  که در کیلومتر دوازده محور اراک – قم به وقوع پیوست هشت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

فراهانی از امداد رسانی تکنسینهای اورژانس اراک به مصدوم سقوط از ارتفاع هفت متری خبر داد و تصریح کرد: بر اثر سقوط از ارتفاع هفت متری یک مرد 37 ساله دچار مصدومیت شدید شد که توسط تکنسینهای اورژانس اراک خدمات امداد فوریتی را دریافت نمود و سریعا به بیمارستان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: در ساعت 15:13 دقیقه روز شنبه نیز در یک گاوداری در روستای مالک آباد از توابع شهر اراک، آقای سی و هفت ساله ای دچار سقوط از ارتفاع هفت متری شده و دچار مصدومیت شدید می شود که  نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام می شوند و وی را به منظور بستری و درمان نهایی به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) منتقل می نمایند.

 

کد خبر 2311790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha