۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷

در یکی از روستاهای استان مرکزی/

حفاری غیراصولی چاه آب جان 3 کارگر را گرفت

حفاری غیراصولی چاه آب جان 3 کارگر را گرفت

اراک- خبرگزاری مهر: در پی حفاری غیراصولی چاه آب و عدم رعایت نکات ایمنی در روستای امام زاده عباس از توابع شهرستان کمیجان در استان مرکزی سه کارگرجان باختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در توضیح این اتفاق به مهر گفت: در ساعت 10:30 روز جمعه از طریق تماسهای مردمی گزارش حادثه به مرکز اورژانس کمیجان داده شد که بلافاصله واحد امدادی اورژانس 115 میلاجرد و آمبولانس درمانگاه میلاجرد به محل حادثه اعزام شدند.

قنبر فراهانی تصریح کرد: نیروهای امدادی در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و همزمان، وقوع حادثه آوار به سازمان آتش نشانی به منظور اعزام نیروهای امدادی به روستای امام زاده عباس گزارش شد.

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به اینکه خاک محل حفاری سست بوده است آوار بر روی فرد مقنی ریخته می شود و وی در زیر آوار مدفون می گردد که دو نفر دیگر به منظور کمک و از زیر آوار خارج نمودن ایشان وارد چاه می شوند که متاسفانه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی هر دو در چاه سقوط می کنند و این امر موجب مرگ آنها می شود.

مرگ راکب موتورسوار در محور اراک- توره

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود از مرگ راکب موتورسوار خبر داد و تصریح کرد: برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه کامیون در محور اراک - توره باعث مرگ راکب 42 ساله موتورسیکلت شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی با بیان اینکه همچنین سه سرنشین موتور سیکلت در اثر برخورد با تاکسی روانه بیمارستان شدند خاطرنشان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تاکسی مسافربری سه نفر مصدوم شدند.


 

کد خبر 2329609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha