۱۱ دی ۱۳۹۳، ۹:۵۲

مقیمی:

خدمتگزاری حفظ دستاوردهای گذشته و افزایش دستاوردهای جدید است

خدمتگزاری حفظ دستاوردهای گذشته و افزایش دستاوردهای جدید است

اراک- استاندار استان مرکزی گفت: انجام وظایف و مسئولیت ها خدمتگزاری به مردم بوده، که خدمتگذاری حفظ دستاوردهای گذشته و افزایش دستاوردهای جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی، عصر چهارشنبه در همایش مشترک فرمانداران، روسای شوراها، اعضای شورای شهر، بخشداران، مسوولان و کارشنان حراست های استان مرکزی، با اشاره به اینکه وظایف و مسوولیت های محول شده در پست های مختلف از طریق قانون تعریف شده است، افزود: باید خود را قضاوت کنیم و در صورت ضعف در مدیریت و مسئولیت ها در تصحیح عملکرد مان برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما تحویل دادن صحیح مسئولیت ها و انجام تکالیف محوله به نحو مطلوب است، گفت: در مدیریت به ویژه مدیریت اسلامی موفقیت جایگاه ویژه ای داشته و نتیجه فعالیت ها در واقع موفقیت در هدایت وظایف است.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: آنچه در چرخه وظایف تعریف شده در مسئولیت های مختلف باید براساس قوانین انجام شود تا موفقیت و پیشرفت ها را شاهد باشیم.

مقیمی با بیان اینکه وظیفه شوراهای شهر و شهرداران ایجاد آسایش و امنیت برای مردم است، اضافه کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مدیران جامعه خود را مکلف به انجام امور محوله بدانند.

خودکفایی در تولید گندم تداوم نداشت

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۶ تا ۸۳ کشاورزان و سازمان کشاورزی برای خودکفایی در تولید گندم تلاش کردند، افزود: ایران در سال ۸۴ به خودکفایی در تولید گندم رسید به طوری که جشن خودکفایی برگزار شد.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: متاسفانه در این بخش تداوم را حفظ نکردیم و در سال گذشته نیمی از گندم تولید شده کشور در سال ۸۴ را را وارد کردیم.

مقیمی با تاکید بر اینکه باید بار دیگر خودکفایی در تولید گندم در کشور اتفاق افتد، گفت: امروز مسئولان و مدیران تکالیف قانونی به عهده دارند که با حضور حراست ها و تیزبینی و تلاش آنان می توانند موفقیت را از آن خود کنند.

وی با اشاره به رشد منفی اقتصاد در کشور، افزود: قرار بود رشد اقتصادی به هشت درصد برسد، که متاسفانه این میزان منفی بود و به پنج و شش دهم درصد رسید، که حکایت از عملکرد نامناسب در کشور است.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: امروز وظیفه ما به عنوان مسوولان و مدیران این استان، انجام تکالیف تعیین شده و برنامه ریزی و مدیریت و هدایت فعالیت ها به سمت طرح های مدون است.

کد خبر 2453602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha