۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۰۸

آیت الله دری نجف آبادی:

سیاست های رهبری در زمینه اشتغال و تولید حکمیانه است/اقتصاد کشور نیازمند مدیریت

سیاست های رهبری در زمینه اشتغال و تولید حکمیانه است/اقتصاد کشور نیازمند مدیریت

اراک - خبرگزاری مهر: امام جمعه اراک گفت: سیاست های رهبر معظم انقلاب در مورد اشتغال، تولید ملی و کار حکمیانه است که باید سرلوحه کار کدیران اجرایی و اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با اشاره به ابلاغ سیاست های تولید ملی  از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این سیاست ها یا موشکافی و مدبرانه و با در نظر گرفتن مشائل مختلف تنظیم شده است و باید برای عملیاتی شدن آن از سوی مدیران اجرایی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبری نظام با در نظر گرفتن توسعه و پیشرفت کشور این سیاست ها را ابلاغ کردند و اجرای آن منوط به تلاش مدیران است.

کشور نیازمند مدیریت در اقتصاد است

وی با بیان اینکه، اکنونو کشور نیازمند مدیریت اقتصاد است گفت: باید چالش ها و آسیب ها شناسایی و راهکارها ارائه شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: باید در زیمنه تولید به جایی برسیم که تولید داخل همه نیازها را خود پاسخ دهد و این امر با توجه به تلاش تولیدکنندگان محقق شدنی است و نیازمند ساز و کار اقتصادی برای رسیدن به آن نقطه است.

وی ادامه داد: شعار دادن برای حمایت از تولید داخل کافی نیست و باید حمایت صورت گیرد و در عین حال تولید داخل توانمند شود.

ارز باید مدیریت شود

امام جمعه اراک در ادامه ارز را نیز نیازمند مدیریت دانست و گفت: نباید ارز رها شود و سرنوشت آن به دست دلال ها بیفتد و باید در تولید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قبل از سرازیر کردن پول به جامعه باید نقدینگی مدیریت شود افزود: کشور دارای ظرفیت بالایی در زمینه تولید، صنعت، مواد معدنی دارد و باید از این فرصت های برای توسعه کشور استفاده کرد.

تقدیر برای حضور اگاهانه

آیت الله دری در ادامه به راهپیمایی مردم در 22 بهمن ماه اشاره کرد و با قدردانی از مردم استان برای حضور گسترده در این روز گفت: بر خلاف خواست دشمنان مردم آگاهانه در 22 بهمن حضور یافتند و نشان دادند که هوشیار و بیدار برای دفاع از نظام خود هستند.

 

کد خبر 1815648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha