۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

برخورد 2 خودرو در اراک 10 کشته و زخمی بر جای گذاشت

برخورد 2 خودرو در اراک 10 کشته و زخمی بر جای گذاشت

اراک- خبرگزاری مهر: برخورد 2 خودروی سواری ال 90 و پژو 405 در اراک و پرت شدن خودروی پژو بر روی خط راه آهن باعث به وقوع پیوستن حادثه ای دلخراش شد که به موجب آن شش نفر مصدوم و چهار نفر دیگر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه ساعت  13:16 روز جمعه مورخ 93/05/17 رخ داد که دقایق اولیه موضوع به اطلاع مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک رسید.

بر اساس این گزارش در اولین ثانیه های وقوع حادثه تیم های امدادی اورژانس 115 اراک =برای امداد رسانی به مصدومین به محل وقوع حادثه در کمربندی شمالی اراک (پل برق باختر) اعزام شدند.

تکنسینهای اورژانس اراک در سریعترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومین رساندند و مشاهده کردند که برخورد دو دستگاه خودروی سواری ال 90 و پژو 405 بر روی پل برق باختر موجب پرتاب شدن آنها به پایین پل شده است، که متاسفانه همزمان با سقوط خودروی پژو 405 به پایین و افتادن بر روی خط راه آهن، حادثه دیگری مبنی بر برخورد قطار با آن رخ می دهد.

گفتنی است:در اثر وقوع این حادثه پنج نفر از سرنشینهای خودروی ال 90 که دچار مصدومیت شده بودند، بعد از دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی از طرف تکنسینهای  اورژانس 115 جهت بررسی و دریافت خدمات درمانی  تخصصی  به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) منتقل می شوند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

متاسفانه برخورد بین خودروی پژو 405 و قطار به حدی بوده است که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت بالای جراحات در دم جان سپرده و دچار مرگ حتمی شده بودند.
 

کد خبر 2345904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha