۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۰۴

طی حکمی از سوی علی‌نژاد؛

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو معرفی شد

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو معرفی شد

رئیس فدراسیون ووشو طی حکمی نایب رئیس بانوان این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ووشو، مهدی علی‌نژاد طی حکمی، شهین نظری را به عنوان نایب رییس این فدراسیون در امور بانوان منصوب کرد. مراسم معارفه رسمی وی و تودیع نائب رییس سابق فدراسیون دهم خردادماه با حضور شهریان، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان برگزار خواهد شد.

نظری پیش از این 2 سال به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی فعالیت کرده و از داوران بین‌المللی این رشته محسوب می‌شود. مسئولیت بانوان تربیت بدنی نیروهای مسلح به مدت 8 سال، مسئولیت تربیت بدنی بانوان نیروی انتظامی به مدت 2 سال، مسئولیت ورزش بانوان باشگاه پاس (مجموعه ورزشی دستگردی) و مجموعه ورزشی دانشگاه علوم انتظامی از دیگر سوابق مدیریتی وی محسوب می‌شود.

در حکم رئیس فدراسیون ووشو به خانم نظری آماده است:
سرکار خانم شهین نظری، احتراما؛ با توجه به تجارب، مراتب تعهد و سوابق ارزنده سرکار عالی، بدینوسیله به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توجهات الهی و بهره بری از تجارب خود، بتوانید این رشته موفق را در راستای بهره مندی از کلیه امکانات و استعدادهای موجود یاری کنید تا بانوان ووشوی ایران همچون سالهای اخیر با درخشش در میادین بین المللی عزت و سربلندی بانوان محجبه اسلامی را به اثبات جهانیان برسانند.

 
کد خبر 2298124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha