۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

تیمور غیاثی در گفتگو با مهر:

رکورد برخی دوومیدانی‌کاران ما را ناامید کرد/ پیش‌بینی نتایج سخت است

رکورد برخی دوومیدانی‌کاران ما را ناامید کرد/ پیش‌بینی نتایج سخت است

مدیر تیم ملی دوومیدانی ایران با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی جام کازانف قزاقستان تاکید کرد: در برخی مواد خوب بودیم ولی یکسری رکوردها ما را نا امید کرد.

تیمور غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی جام کازانف خاطرنشان کرد: در دو سه ماده ورزشکاران ما عالی کار کردند. در 110 متر با مانع خیلی خوب بودیم. در 400 متر هم رضایت داشتیم به خصوص اینکه دو نفر زیر 47 ثانیه دویدند و این برای تیم امدادی ما در بازی‌های آسیایی خیلی خوب است.

وی در پاسخ به این سوال که در کدام مواد نتایج خوب نبوده است، گفت: ما در پرتاب نیزه خوب نبودیم و نا امید کننده ظاهر شدند. در پرتاب وزنه هم رکوردها خوب نیست ولی در پرتاب چکش کاوه موسوی خود را پیدا کرده است و در حال رسیدن به روزهای خوب است.

مدیر تیم ملی در خصوص اینکه چقدر به عملکرد تیم ملی در بازی‌های آسیایی امیدوار است، بیان کرد: نمی‌توانیم از حالا احساس خود را در این باره بیان کنیم. هنوز در ابتدای فصل قرار داریم ولی مسابقات کازانف شروع جدی محک زدن بچه‌ها است. بعد از آن هم لیگ و دیگر مسابقاتی که در پیش داریم بچه‌ها را محک خواهد زد

غیاثی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: من شخصا با تک تک ورزشکاران صحبت کردم که باید خود را به آمادگی بالا برسانند البته نه اینکه به اوج آمادگی نزدیک شوند. موضوع نگران کننده این است که با مشکلات مالی مواجه هستیم و اگر تا یک ماه دیگر شرایط تغییر نکند ما نا امید خواهیم شد. تا اینجای کار فدراسیون کار را خوب پیش رفته است ولی از این پس کار سخت خواهد بود.

کد خبر 2298131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha