۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

برپایی جشنواره فیلم «بهمن» با موضوع زندگی ایرانی - اسلامی

برپایی جشنواره فیلم «بهمن» با موضوع زندگی ایرانی - اسلامی

دومین جشنواره فیلم کوتاه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی با شعار مهربانی در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشنواره فیلم کوتاه «بهمن» در دو بخش مسابقه و بخش ویژه با هدف حمایت و تشویق فیلمسازان جوان سراسرکشور با شعار مهربانی به همت کانون فیلم فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه تمامی فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن (کمتر از۳۰ دقیقه) تولید سال ۱۳۹۰ تاکنون به رقابت خواهند پرداخت. بخش ویژه «کلام پیشوا» شامل فیلم‌های کوتاه پیرامون منویات مقام معظم رهبری با موضوع اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی و فرزند پروری است.

دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند بهمن با همکاری پایگاه خبری فیلم کوتاه و با دبیری کاظم دانشی بهار و تابستان ۹۳ در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار ۳۰ خرداد و زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهریورماه سال جاری خواهد بود.

حداکثر زمان برای آثار ارائه شده ۳۰ دقیقه است، فیلم‌های ارائه شده باید در قالب (داستانی، مستند و پویانمایی) تولید سال۱۳۹۰ تاکنون باشد ودر نخستین دورهٔ این جشنواره ارائه نشده باشد.

علاوه بر فیلمسازان (حرفه‌ای وآماتور)، حضور نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی نیز آزاد است. آثاری که فاقد استانداردهای فنی و نمایشی لازم باشند از بخش‌های مختلف مسابقه حذف می‌شوند.

پس از راهیابی فیلم‌ها به جشنواره امکان خارج کردن آن از فرایند جشنواره وجود ندارد. تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره به معنای قبول مقررات اعلام شده است.

 

 

 

کد خبر 2298760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha