۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۴

ایرانیان به مهر خبر داد:

نوروزی نمی‌تواند با تیم دیگری مذاکره کند/ قرارداد غفوری با سپاهان قانونی نیست

نوروزی نمی‌تواند با تیم دیگری مذاکره کند/ قرارداد غفوری با سپاهان قانونی نیست

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد رضا نوروزی و ورویا غفوری با این باشگاه قرارداد داشته و مذاکره یا پیوستن آنها به باشگاه‌های دیگر مغایر با ضوابط و مقررات قانونی فوتبال ایران است.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد جدایی وریا غفوری از تیم فوتبال نفت تهران و پیوستن او به سپاهان اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: براساس اعلام مدیرمالی و حسابرس قانونی باشگاه نفت تهران و تصویر قرارداد منعقده که در اختیار باشگاه بوده و بنده هم آن را تایید می‌کنم، وریا غفوری یک فصل دیگر با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا مکاتباتی هم با سازمان لیگ انجام داده، افزود: وریا غفوری تا پایان فصل 93-94 با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد و هرگونه قرارداد این بازیکن با باشگاه دیگر، مغایر ضوابط و قوانین فوتبال ایران است.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در مورد وضعیت رضا نوروزی هم اظهار کرد: با توجه به بررسی مدیرمالی و حسابرس قانونی باشگاه نفت تهران، رضا نوروزی طبق قرارداد رسمی به شماره (PL921006025) مورخ 02/10/91 ثبت شده در سازمان لیگ، این بازیکن تا 02/10/94 با باشگاه نفت تهران قرارداد دارد.

ایرانیان در توضیح قرارداد نوروزی گفت: این بازیکن به دلیل مصدومیت، در نیم فصل دوم به تیم نفت تهران پیوسته و تا نیم فصل دوم لیگ سال 94 با ما قرارداد دارد.

کد خبر 2298853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha