۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۹

امید عالیشاه مطرح کرد:

توافق‌های مالی با مدیران پرسپولیس داشتم/ فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانم

توافق‌های مالی با مدیران پرسپولیس داشتم/ فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد با پرسپولیس قرارداد دارد و در جلسه امروز یکشنبه خود با مدیران این باشگاه، توافق‌هایی سر مسائل مالی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید عالیشاه که امروز در دفتر مدیر عامل باشگاه حضور پیدا کرده بود، در خصوص وضعیت خود ضمن بیان مطلب فوق افزود: نشستی با علیرضا رحیمی داشتم. مشکل قرارداد ندارم. سال قبل دو ساله قرارداد بستم و فصل آینده بازیکن پرسپولیس هستم و توافق‌هایی درباره مسائل مالی و مطالبات فصل قبل انجام دادیم.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، ادامه داد: سال قبل از نیم فصل شرایط سختی را تجربه کردیم. مشکلاتی که پیش آمد باعث شد، به نایب قهرمانی برسیم در حالیکه ظرفیت قهرمان شدن را داشتیم و می‌توانستیم به آن دست پیدا کنیم. خوب است امسال هیات مدیره زود انتخاب و کارها سریع شروع شد. این به نفع تیم خواهد بود بویژه که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داریم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برای سال بعد می‌توانیم شرایط خوبی داشته باشیم. این خیلی مهم است که نفرات مورد نظر کادر فنی حفظ و جذب شوند و این کار در حال انجام است. با حل مشکلات مالی و تقویت بیشتر بعضی نقاط می‌توانیم به آنچه هواداران می‌خواهند تبدیل بشویم و مسوولان باشگاه و کادر فنی هم در همین راستا گام بر می‌دارند.

وی درباره عملکرد خود در فصل گذشته و مصدومیت‌ها تصریح کرد: بد آوردم. البته مصدومیت برای هر فوتبالیستی وجود دارد. آسیب‌دیدگی همسترینگ فریب دهنده است. دفعه اول که مصدوم شدم برای برگشتن به بازی‌ها عجله کردم. البته می‌‎توانست اتفاق بدتر از این هم روی بدهد اما سعی کردم در بازی‌هایی که حضور دارم مثمرثمر باشم و امیدوارم فصل آینده این اتفاق روی ندهد.

عالیشاه درباره شانس حضورش در تیم ملی برای فصل آینده گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار است. من جوان هستم و می‌توانم برای جام‌های جهانی بعدی برنامه‌ریزی کنم اما در جام جهانی فقط تجربه به کار نمی‌آید و نیرو و جسارت جوانی هم برای هر تیمی نیاز خواهد بود.
 

کد خبر 2298928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha