۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹

مقداد نجف نژاد عنوان کرد:

هدف هیات مدیره حفظ استخوانبندی استقلال است/ قراردادها را شفاف می‌کنیم

هدف هیات مدیره حفظ استخوانبندی استقلال است/ قراردادها را شفاف می‌کنیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد نفرات اصلی و تاثیرگذار فصل گذشته تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده حفظ خواهند شد و نفرات جدیدی هم به این جمع اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد نجف نژاد در پایان جلسه نشست عصر امروز اعضای هیات مدیره استقلال ضمن بیان این مطلب افزود: هدف اصلی هیات مدیره این است که نفرات اصلی و تاثیرگذار فصل گذشته را حفظ کنیم. ضمن اینکه با نظر کادر فنی نفرات جدیدی را به جمع نفرات سال گذشته اضافه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جدید را براساس نظر سرمربی و هیات مدیره انتخاب و جذب خواهیم کرد خاطرنشان کرد: هواداران نگران استقلال نباشند چرا که کارها در حال پیگیری است و تلاش می کنیم بهترین تیم را برای فصل آینده انتخاب کنیم تا بتواند در مسابقات لیگ نتایج قابل قبولی کسب کند.

نجف نژاد با اشاره به شفاف تر شدن مسائل مالی در باشگاه استقلال و رعایت سقف بودجه گفت: موارد اینچنینی که مطرح می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد و برای همه باشگاه ها یکسان در نظر گرفته شود. ما در باشگاه استقلال همه مسائل را شفاف اعلام خواهیم کرد اما امیدوارم سایر باشگاه ها نیز در این مورد شفاف سازی کنند و نظارت های خوبی هم بر همه باشگاه صورت بگیرد.

کد خبر 2298955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha