۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۰۹

سخنگوی باشگاه استقلال مطرح کرد:

سقف بودجه را به طور حتم رعایت می‌کنیم/ افشارزاده اختیارات بیشتری گرفت

سقف بودجه را به طور حتم رعایت می‌کنیم/ افشارزاده اختیارات بیشتری گرفت

سید سعیدرضا افجه‌ای با بیان اینکه هیات مدیره باشگاه استقلال اختیارات بیشتری را به مدیرعامل داده است، گفت: به طور حتم سقف بودجه را رعایت کرده و از قانون تخطی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی باشگاه استقلال در پایان سومین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز یکشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز سومین جلسه را برگزار کردیم تا هر چه سریعتر وضعیت استقلال را مشخص کرده تا علاقه مندان به این تیم که نگران شرایط تیم خود هستند از این دلهره نجات پیدا کرده و با آرامش در کنار تیم خود باشند.

وی تاکید کرد: ما امروز چهار انتصاب را انجام دادیم. بر این اساس علی نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی، دکتر گودرزی سرپرست کمیته انضباطی، دکتر امین نوروزی سرپرست تیم پزشکی و دکتر بزرگی سرپرست مسائل حقوقی شدند تا هر چه سریعتر کارهای خود را آغاز کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه افزود: اعضای هیات مدیره امروز اختیارات بیشتری را به افشارزاده دادند تا او بتواند با آرامش کامل به امور باشگاه بپردازند.

افجه ایی تاکید کرد: در یکی دو روز آینده با سرمربی استقلال جلسه خواهیم داشت تا هرچه سریعتر لیست بازیکنان جدید را سرمربی استقلال بدهد تا بتوانیم نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان تاکید کرد: مطمئنا ما سقف بودجه را رعایت خواهیم کرد و از قانون تخطی نخواهیم کرد.

 

کد خبر 2298999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha